Skocz do zawartości

YuGi*

Admin FFA
  • Liczba zawartości

    546
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4
  • Time Online

    9d 23h 14m 55s

Ostatnia wygrana YuGi* w dniu 13 Marzec

Użytkownicy przyznają YuGi* punkty reputacji!

Reputacja

291 Wspaniała

O YuGi*

  • Inne grupy: FB Team
    Opiekun Serwera
    Użytkownik Steam
  • Tytuł
    Maniak
  • Urodziny 16.09.2001

Czas Gry

  • Jail
    12
  • Old JB
    253
  • Only Knife
    6
  • AWP
    5
  • Areny 1v1
    7
  • Base Builder
    20
  • Surf+RPG
    2
  • Pozostałe
    345
  • Surf+Klasy
    2

Ostatnie wizyty

8318 wyświetleń profilu
  1. Blaczyk!!! Kope lat co tam u Ciebie słuchaj????

    1. BlacK

      BlacK

      Kope lat! No nie za dobrze. Znowu chory, ale jakoś trzeba przed siebie..

    2. YuGi*

      YuGi*

      Witam.

      Nie przejmuj się, wszystko co złe minie pozytywny świrze!

      Pozdrawiam.

       

  2. Chyba czas przypomnieć pod czyją pieczą ZE stało puste przez blisko 4 miesiące Co nie @Merxy.?
  3. YuGi*

    FFA - Changelog

    09.03.2019 Usunięto Wyświetlanie stanu twoich sojuszników na HUD Było testowo i tak jak myślałem na niższych rozdzielczościach zasłania praktycznie większość ekranu... nie mówiąc już o 4:3 Zmiany Oznaczanie przeciwnika Czas trwania oznaczenia zmniejszono z 1s na 0.2s i dodano, że oznaczenie nie znika od razu tylko zanika powoli Wyświetlanie się zadanych obrażeń w hincie Wiadomość powitalna: Dodano Informację o ostatnim zabójstwie pod radarem: Szczerze powiedziawszy, wygląda to zajebiście, na SS średnio, ale w grze ma to tyle efektów, że ❤️ Informację na starcie rundy w hincie Informację o oznaczeniu wroga lub Ciebie Ma cooldown 4s, także spoko, nie naspami wam
  4. YuGi*

    FFA - Changelog

    08.03.2019 #2 Wyświetlanie stanu twoich sojuszników na HUD Zmieniono pozycję z pod radaru na obok radaru. (Nie było widać menu sklepu, mvp i głosowania na kolejną mapę) Wyświetla się teraz tam teraz tylko HP twoich sojuszników. Odświeża się to co 10 sekund, przez co już nie dostaniecie epilepsji, i inne wiadomości na ekranie nie będą blokowane.
  5. YuGi*

    FFA - Changelog

    08.03.2019 Nowe Zaznaczanie przeciwników Wyświetlanie stanu twoich sojuszników na HUD (testowo) Ikona przy graczu kiedy mówi przez mikrofon Szybka zmiana broni Teraz kiedy skończy Ci się ammo w jednej broni, automatycznie zmienia Ci na drugorzędną zamiast przeładowywać. Usunięto SuicideBomber Potrafiło sie bugować kiedy ktoś zaplantował bombę DefuseTime Zastąpiony InstaDefuse. Inne:
  6. YuGi*

    FFA - Changelog

    07.03.2019 Usunięto ChickenC4 Niestety na niektórych mapach się bugowało i wpadało pod mapę Zmiany Czas do wybuchu bomby zmniejszono z 60s do 35s Sklep został przetłumaczony Waluta serwerowa uległa zmianie z kredytów na łuski Ilość rund granych na danej mapie została zmniejszona z 30 do 20 Ranking działa już poprawnie ClutchOrCluck Całość została spolszczona i dodano więcej objaśnień na czacie i w podpowiedzi na środku ekranu podczas wybrania jednej z opcji. Clutch HP: 325(+30 za każdego kolejnego wroga więcej niż 3) --> 150(+15 za każdego kolejnego wroga więcej niż 3) Za wygraną, w nastepnej rundzie dostajemy bonusowo teraz 115HP nie 150HP Od teraz nie nakłada na nas beacona Kiedy przegramy w następnej rundzie nie palimy się dopóki nie zginiemy tylko 5 sekund, zostawia to 70HP Cluck HP Kury: 1HP --> 35HP SuicideBomber Już nie losuje 2 terrorystów do noszenia bomby tylko jednego (Tak jak standardowo) Mapy Dodano: de_cache
  7. YuGi*

    FFA - Changelog

    02.03.2019 Nowe ClutchOrCluck InstantDefuse SuicideBomber ChickenC4 Paczki wypadające z przeciwników(HP, speed, granaty) ( Zostają na mapie 10s) Nowy TeamBalancer Zmiany Poprawiony DefuseTime (Od teraz po polsku, bardziej wyraźny i wyświetla od 3s nie od 1s) Dodano cvar do wyświetlania fortnite_dmg (Wpisując !fortnite nie widzimy numerków z zadanymi obrażeniami przy przeciwniku) Zmieniono dźwięk przy trafieniu kogoś w ciało (Już nie ma dzwonków XD @Sasuke) Czas w którym bomba wybucha zwiekszono z 40s na 60s Od teraz reset statystyk kosztuje 1$! Laserowe Miny: Obrażenia: 3 -> 8 Czas stawiania: 3s -> 4s Obrażenia przy znisczeniu miny 80 -> 120 Zmniejszanie się obrażeń od odległości 80 i w dół -> 100 i w dół HP 100 -> 150 Minę stawiamy teraz klikając PPM (Kto chce sobie zmienić, feel free) Store Czas w jakim dostajemy jeden kredyt za gre na serwerze: 120s -> 80s Zwiększono ceny przedmiotów w sklepie o 150, paintball o 100 Każdy tag ma teraz swój kolor Każdy gracz dostaje na starcie teraz 100 kredytów Usunięto KickTheNade (Nikt nie używał, w sumie też trochę useless,) Od teraz nie można już wykopywać lecących w twoją stronę granatów Inne: Dodano nowe informację na serwerze
  8. YuGi*

    Siema

    Siema
  9. Czy wy się czepiacie o jego SM w swoich powodach? Gość nie dość, że napisał że zna na 3/10 co jest i tak powyżej średniej, to jeszcze jest to prawie najmniej znaczący wymóg XD Nie wiem, średnie to twoje podanie ziomek.
  10. YuGi*

    FFA - Changelog

    18.02.2019 Zmieniono informację pokazującą ile obrażeń zadałeś Dźwięki headshota i bodyshota nie nakładają się już na siebie. Dodano efekty przy podłożeniu bomby. Jeżeli rozbrajasz bombę i nie zdążysz na czacie wyświetla się ile czasu Ci zabrakło. Od teraz minę można postawić od razu klawiszem E (Jak ktoś woli, może sobie to zbindować gdzie chce oczywiście). Zaktualizowano informację powitalną. Czas kupowania zmniejszono z 25s na 20s Runda trwa teraz pełne 2 minuty Od teraz można od siebie odrzucić każdy granat nie tylko zaczepny(dalej klikając E na granat, który leci w naszą stronę) Wyświetlanie informacji o zabójstwach na czacie zostało przetłumaczone i dodano licznik odległości (x) x-odległość Usunięto niestandardowe nazwy drużyn Laserowe miny: Czas stawiania miny: 2s --> 3s Obrażenia lasera: 2 -> 3
  11. YuGi*

    Bon voyage

    cya japan
  12. YuGi*

    FFA - Changelog

    12.02.2019 Dodano laserowe miny! Komedną !lm stawiamy minę, polecam sobie zbindować np. bind "o" sm_lm Dodano dźwięk przy trafieniu gracza i informacje ile obrażeń mu zadałeś Dźwięku nie ma gdy: Gracz jest w smoke'u, lub za nim Za ścianą Jesteś oślepiony(flashem, albo innym efektem) Lub jesteś po prostu niewidzialny Od teraz gracz otrzymuje informacje tylko o swoich zabójstwach(w prawym górnym rogu). Reszta dalej się wyświetla na czacie. Inne: Wkrótce zostaną dodane kolejne klasyczne mapy!
  13. YuGi*

    FFA - Changelog

    11.02.2019 Przywrócono BSLimiter Usunięto paczki z HP Od teraz pasek zdrowia wyświetla się za każdym razem(wyjątkiem jest niestety jak ktoś jest w powietrzu )
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.