Skocz do zawartości

fr4yta

Użytkownik Steam
  • Zawartość

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O fr4yta

  • Tytuł
    Gaduła

Czas Gry

  • Jail
    491
  • Old JB
    3
  • 4Fun
    24
  • Only Knife
    1
  • AWP
    1
  • Areny 1v1
    3
  • Base Builder
    1
  • Surf+RPG
    0
  • Pozostałe
    11
  • Surf+Klasy
    1

Ostatnie wizyty

337 wyświetleń profilu
  1. fr4yta

    odrzucone  HaZe

    Na TAK spoko mordeczka
  2. fr4yta

    zaakceptowane  Czajnik | cs-placzabaw.pl

    Gracz nie miły wyzywa, wiek się nie zgadza stanowczo NIE!
  3. fr4yta

    Szukam serwera Minecraft! :>

    mchc
  4. fr4yta

    zaakceptowane  Podanko na admina.

    Na nie wystarczy adminów na cod
  5. Wzór: 1. Twój nick i steamID: ArAs | STEAM_0:0:58771605 2. Nick i steamID osoby, na którą piszesz skargę: Die Gurke cs-placzabaw.pl STEAM_0:1:152516914 3. Data i godzina zdarzenia: ok. 23:20 4. Mapa: jb_peanut_v3 5. Skopiowane punkty z regulaminu, które zostały złamane: 1.2. Zakazane jest: Kampienie w GR, przy teleporterach, portalach oraz secretach. W secretach można przebywać tylko na czas przejścia. Za kampienie uważa się przebywanie w jednym miejscu/pomieszczeniu. Chodzenie cały czas od początku do końca secreta uznawane jest za kampienie. Podobnie bieganie po GR lub skakanie z kostki na kostkę na parkurach. 6. Opis sytuacji: Jestem se w celi z secretem chce sobie uciec ale nie mogę bo osoba kampi sobie w secrecie ... 7. Proponowana kara: Admin będzie wiedział ile dać 8. Dowód potwierdzający słuszność Twojej skargi (screenshot, film na yt lub vimeo; bez dowodu skarga zostanie natychmiast zamknięta bez rozpatrzenia):
  6. fr4yta

    odrzucone  [Cod Mod] BeziCziter

    " czasami chodzę na siłke xD. " XDDD Jak najbardziej na Tak dawidkowi się należy bo kreatynki i te sprawy to płynie w jego żyłach.
  7. fr4yta

    odrzucone  Super timor

    1. Twój nick i steamID: ArAs | STEAM_0:0:58771605 2. Nick i steamID osoby, na którą piszesz skargę: SUPER TIMOR | STEAM_0:0:42400529 3. Data i godzina zdarzenia: 23.06.17r. / ok. 23 h 4. Mapa: putin v2 5. Skopiowane punkty z regulaminu, które zostały złamane: - Polecenia obowiązują dopiero po otwarciu cel. Celom z broniami lub secretami można wydawać polecenia nim cele zostaną otwarte. - Nie zabijaj TT, którzy wykonują polecenia (jest to free kill). 6. Opis sytuacji: Gram sobie gram jestem sobie w celi kreci sie typek w kółko no w sumie też se czasem tak krece a ten go zabija wtf? No w sumie nie wiem co o tym mam sadzić. 7. Proponowana kara: Niech zdecyduje administracja 8. Dowód potwierdzający słuszność Twojej skargi (screenshot, film na yt lub vimeo; bez dowodu skarga zostanie natychmiast zamknięta bez rozpatrzenia):
  8. fr4yta

    Wymyślamy nick osobie wyżej

    Jeste Rudzielcem69PL bez kappy
  9. fr4yta

    Pożegnanie

    Hah powodzenia mój kumplu po fachu dzięki za wszystkie rozmowy na ts I te chwile z amkiem które są na moim yt Powodzenia Krycha
  10. fr4yta

    jail  PROŚBA O ZWORCENIE FAJEK/GANGU HaXy

    1 ArAs 2 250k 3STEAM_0:0:58771605
  11. 1. Opis błędu: Mój kolega BeziCziter jest bardzo toksyczny i często prowokuje i wszyscy z naszego gangu doszli do faktu, że gracz BeziCziter blokuje przypływ nowych ludzi, ponieważ często wyzywa nowe osoby jak i narzeka na administrację i całą społeczność servera placu zabaw. 2. Okoliczności i powtarzalność: Zawsze, gdy wejdzie na server. (ONLY) 3. Godzina: Ten błąd zobaczyłem od dnia 20.09.2016 około godziny 22:40. 4. Komunikaty i konsola: "[błąd] Wykryto złotek!!." Poniżej zamieszczam ankietę za zbanowaniem beziego. Myślę, że moja prośba jest dla każdego zrozumiała i dobra dla złotka. Pozdrawiam.
  12. fr4yta

    Opowiadanie

    I zobaczyli skutera od blodziaka
  13. fr4yta

    3 fakty o osobie wyżej

    Stawia kebaby, Kupuje kebaby z największej półki z najostrzejszym sosem, Dobry grill u Furaja z mięsem od kebaba jest okey. Xennys ukradł mi Furaja !! A TAK SIE NIE ROBI!!
  14. fr4yta

    [PROPOZYCJA] Nowa Zabawa "Przejmij Wardena"

    Chyba cie pojebalo xdddd Zeby ktos patrzal na to ja jak bym dostal ak i wszystkich rozpierdolil to co dostal bym bana na TT ?? Bez sensu bez kappy
×