Skocz do zawartości

Merxy.

Zarząd
  • Postów

    2566
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    107

Other groups

Złote Place 2020

Ostatnia wygrana Merxy. w dniu 2 Października

Użytkownicy przyznają Merxy. punkty reputacji!

Czas Gry

  • Jail
    3
  • Only Knife
    20
  • AWP
    467
  • Areny 1v1
    34
  • Surf+Klasy
    47
  • Wszystkie Serwery
    655

Ostatnie wizyty

12941 wyświetleń profilu

Merxy. Osiągnięcia

  1. Grasz na serwer raz na jakiś czas. Dzisiaj wróciłeś po 2 tygodniach przerwy i zaczynasz z podaniem. Ostatni raz 2 dni z rzędu grałeś na początku sierpnia. No i pogrubienie nic nie pomogło, dalej jest nieczytelne. Jak zdecydujesz się rzeczywiście grać, to napisz podanie. Bo grając raz na dwa tygodnie, to szkoda naszego i twojego czasu, jeżeli rzeczywiście masz tyle wolnego czasu, jak piszesz w podaniu.
  2. W kodzie nigdzie nei widzę miejsca, które tak by to ustawiało. Możesz wrzucić zrzut ekranu z czatu, jak to wpisałeś?
  3. Z teog co widzę, to komenda sm_mvpvol jest w pluginie od początku. 0.0 - brak dźwięku 1.0 - pełny dźwięk (100%) A reszta jak chcesz
  4. W ramach dzisiejszej przerwy technicznej zostało wprowadzone więcej zmian, Oto skrócona lista: - poprawa systemu z !vip i nabojami - zmiany w rankingu związane z resetem oraz dodanie satysfakcjonujących nagród w postaci naboi, za miejsca w rankingu, dodatkowe drobne poprawki - poprawki w klanach oraz dodanie do menu funkcji kupowania prestiżu, jako alternatywy do korzystania z komendy - dodano 3 nowe mapy Proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na możliwe błędy związane z tymi zmianami.
  5. Dzięki wszystkim, którzy zabijali się o to, żeby sprawdzić te mapy. Mapy zostały dodane.
  6. Merxy.

    Debata o gangach

    To nie jest problem tylko jaila, bo to dotyczy w zasadzie całej sieci i postępował na przestrzeni lat. Jak wspominasz nie byłby to żaden problem, gdyby nie fakt niedoborów w nowych osobach. Na pewno są to punkty, które miały wpływ, ale są też fakty, które dotyczą sieci, bądź csa jako całości, których nie można pomijać. CS, a szczególnie serwery społeczności generalnie radzą sobie coraz gorzej, a te mniej oblegane po prostu stopniowo padają. Nie powiem o całym świecie, ale jest to trend który zaczął się jakieś 2-3 lata temu na polskiej scenie. Pomimo powolnych zmian na początku i lockdownów, które liczby znacznie podkręciły, to moment otwarcia ludziom możliwości wychodzenia pokazał jaki jest rzeczywisty spadek liczby zainteresowanych osób. Dodatkowo, warto wspomnieć, że wraz ze wzrostem popularności stron, które pozwalają na reklamę serwera coraz mniej graczy jest zainteresowanych wchodzeniem na serwer, żeby grać, a wolą grać na byle czym za grosze. A w kontekście problemów stricte naszej sieci, to jedyne skojarzenie, jakie wywoływała w przeciętnych graczach(jeśli ją w ogóle kojarzyli), to patologia i toksyczna atmosfera i chyba nie trzeba mówić skąd brali takie wnioski. Nikt tak nie mówi i jest to po prostu przeinaczanie, które sami sobie robimy na własnym podwórku. Od zawsze adi mówił, żeby nie bumpować tematów, bo sprawdza je od najstarszych, więc w większości przypadków opóźni to ich realizację. Ja jestem innego zdania i cieszę się, jak ktoś bumpuje temat po 1-2 tygodniach, bo wiem wtedy, że o nim nie zapomnę, nawet jeżeli pracuję nad jego realizacją, bo to się zdarza. A w samym kontekście tej jednej sytuacji, na której podstawie powstał ten mit, to nie chodziło o bump, a o to że diskacz stwierdził, że "nie mamy pizdy". O ile ja bym pewnie nic z tym nie zrobił, bo nie mam na to pizdy, tak powszechnie wiadomo, że Adi nei lubimy, jak się go obraża, nie mówiąc już o jakiejś przyzwoitości. Nie uważam, jednak że należy się nad tym pochylać, bo powiedział więcej, niż chciał, a to spowodowało odwrotny efekt do zamierzonego. Zresztą, mogę powiedzieć, że jego propozycja w innej formie jest w powolnej realizacji. Nowości byłoby więcej, gdybyśmy mieli więcej osób, które chciałyby coś robić. Efekty naszej szkółki opiekaczy, to z ponad 10 osób, które się tam przewinęły mamy basena, który ma roboty tyle, że serwerem zajmuje się jedynie nocami oraz akayee, który się starał i robił co mógł, zrobił dobre serwery od strony technicznej, ale nie miały graczy, a to jak jego praca została potraktowana przez graczy przy minecrafcie została potraktowana odebrało mu wszelką motywację i nie wiem jak można byłoby się temu dziwić. Każdy temat dostawał swoją odpowiedź i wyjaśnienie, w taki sposób, jak było to możliwe. Nie pamiętam jednego tematu, który byłby całkowicie olany, więc jak ktoś kojarzy, to niech go wskaże. właśnie, przekonałeś się o tym na własnej skórze, więc jeżeli chcecie, to mogę dorzucić jeszcze jeden mały sneak peak za kulisy. Adi stracił resztki pasji jakieś 2 lata temu i od tamtej pory jest gotowy do zamknięcia sieci, timor stracił chęci gdzieś po tworzeniu projektu Mc, a ja też tracę sens tworzenia i realizowania projektów, gdzie na naszą pracę nei czeka radość i chęć działania, a ciągłe narzekania i żądanie więcej. Także atmosfera, która wychodziła z jaila wyniszczyła cały zarząd, który pomimo tego działa, żeby nie zawiść tej grupy osób, które jednak cieszą się z obecności tutaj i chcą coś zrobić. Nie chodzi tu o wbijanie szpilki graczom jaila, bo było/jest tam sporo osób, które nie tworzyły tej negatywnej atmosfery, a wręcz przeciwnie - zwalczały ją. Osoby z jaila działały i działają dla lepszego jutra i szufladkowanie ich w taki sposób byłoby wobec nich niesprawiedliwe. Jednak faktem jest, że toksyczne zachowania nie były tłamszone dość mocno na początku i tak się rozrastały do coraz większych rozmiarów, aż stały się normą. Dlatego tworzyliśmy w czasie wakacji w całym kolorowym zespole zasady wg których chcemy działać, czego część ostatnio wyszła na forum publiczne, aby pozbyć się tych negatywnych zachowań na zawsze i zobaczyć, czy uda się bez nich działać, czy też będziemy musieli zamknąć sieć, bo zabraknie osób, które chcą działać.
  7. Zgodnie z wynikami ankiety system zostanie zmieniony z nowym sezonem.
  8. Chcecie, żeby resety następowały rzadziej, by móc dłużej cieszyć się punktami i walką o miejsca? Jeżeli wybierzecie zmianę, to będzie ona obowiązywać od następnego sezonu.
  9. Nasza misja: Jesteśmy, by wśród młodych propagować łączenie rozrywki i nauki, poprzez poszukiwanie i realizację własnych pasji. Nasza wizja: Chcemy stworzyć społeczność, w której każdy znajdzie dla siebie miejsce. Gdzie będzie mógł przyjemnie spędzać czas w dobrym towarzystwie oraz rozwijać się. Cele strategiczne (do weryfikacji po roku): - 6 serwerów z graczami - pozycja w gametrackerze co najmniej 1200 - ilość osób na forum w ciągu ostatnich 24 godzin - co najmniej 100
  10. @ Zarząd wraz z @ Właściciel - koordynuje działania pozostałych grup - zarządza projektem - nadzoruje realizację założeń - jest najwyższą instancją odwoławczą Forum Serwery CS:GO Serwery głosowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.