Skocz do zawartości

SUPER TIMOR

Administrator
  • Liczba zawartości

    4608
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    288

Ostatnia wygrana SUPER TIMOR w dniu 16 Luty

Użytkownicy przyznają SUPER TIMOR punkty reputacji!

Reputacja

3958 Generał

O SUPER TIMOR

  • Tytuł
    Extreme
  • Urodziny 22.10.1995

Czas Gry

  • Jail
    1056
  • Only Knife
    8
  • Areny 1v1
    38
  • Surf+Klasy
    189
  • Wszystkie Serwery
    1290

Ostatnie wizyty

17731 wyświetleń profilu
  1. Cześć, Forum może przez jakiś czas wyglądać jakby Merxy próbował zrobić coś ze stylem. Czyli jak wiadomo, może być rozje*ane. Wynajęliśmy człowieka, który przerobi nam styl pod nową wersję IPS. Czekamy na rezultaty
  2. Temat wałkowany miliard razy. Na zabawach nein, podczas standardowej rozgrywki yawohl.
  3. Tak swoją drogą, to nie kop leżącego
  4. A wiem wiem, dzięki dzięki
  5. Macie VIPa za darmo, to wam powinno wystarczyć. Nie bądź zachłanna
  6. @Merxy. kiedy poprosisz go o krytykę rzuconego pomysłu i przedstawienie własnego. https://starwarsintrocreator.kassellabs.io/#!/CMUD8luRaMi178CbJ0Qd
  7. Albo natywem rozpocząć, i po skończeniu puścić forward. Dzięki! XD
  8. nat_IsStuck (zwraca boolean) -> w środku funkcja, która polega na timerze. Jak to rozwiązać? Jak returnować dopiero PO wykonaniu timera? O to mi chodzi 😛
  9. Próbowałem napisać coś swojego, na swój sposób. Mój pomysł był taki, żeby wyrzucić gracza z jakąś tam prędkością w górę/dół i pobrać jego velocity. Jeśli jest zerowe w momencie uderzenia, to znaczy że jest zbugowany. Wtedy nadchodzi pętla, która próbuje przemieścić gracza od miejsca pierwotnego w 16 kierunkach o 1.0u i ponownie - slap i sprawdzenie. Myślę, że to dość fajne rozwiązanie gdy gracz jest zestuckowany w clipie, bo TR_TraceHull wyłapie tylko entity dookoła, a nie pustkę pomiędzy ścianami, niestety. Problem pojawił się w miejscu teleportu gracza. Gdy daję mu w ryło, żeby nim
  10. No i widzisz, wyszło jak wyszło. Teraz będziesz mieć problemy. XD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.