Skocz do zawartości

Mario 2K17 cs-placzabaw.pl

Użytkownik Steam
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Time Online

    1h 51m 48s

Reputacja

10 Neutralna

O Mario 2K17 cs-placzabaw.pl

  • Tytuł
    Dyskutant
  • Urodziny 13.04.2002

Czas Gry

  • Jail
    1020
  • Old JB
    82
  • Only Knife
    25
  • AWP
    2
  • Areny 1v1
    56
  • Base Builder
    40
  • Surf+RPG
    0
  • Pozostałe
    261
  • Surf+Klasy
    78

Ostatnie wizyty

703 wyświetleń profilu
  1. XD nie nie, dopiero 8 XD
  2. Witam, Chciałbym się przywitać na nowo z serwerem. Mój prawie 5 letni Staż na tej serwerowni chciałbym jeszcze przedłużyć.
  3. hmm, muszę pomyśleć co mi zajmie najmniej, bo u mnie z czasem krucho, i za bardzo nie mam kiedy tego robić, dlatego z góry odrzuciłem reklamy. no tak jak dostane unbana to codziennością będę pomocny, uprzejmy i będę próbował nie przeklinać. dzięki za różne propozycje ❤️ może z któryś z nich zrobię ale jak mówiłem krucho z czasem, wiec najwyżej sobie odpuszczę.
  4. Reklamy nie chce szkusze sie na rs a Rs to- Roundsond czy cos w tym stylu ?
  5. co moge zrobic ? hmm pierwszy raz pisze ub wieć zabardzo nie wiem co mogłbym zrobic, ja z siebie moge probowac robic miła atmosfere na serwerach, być miły, nie wyzywać, przeprosić wilczura i utrzymywać vipa/s-vipa
  6. 1. Nick,ムDiscoWw, Steam id:STEAM_1:1:169745268 2. Data i godzina otrzymania bana: 09-09-18 00:52 3. Serwer: wszystkie 4. Długość Bana: Permanent 5. Typ bana (mute / ban na ct / ban / inny - napisz jaki): Mute i Gag 6. Admin banujący: wilczur9877 7. Na jakiej podstawie chcesz UB (pomyłka admina / przyznanie się do błędu i obiecanie poprawy, przeprosiny / inne - napisz jakie): Przyznaje się do błędu, chcem przeprosić i obiecać już nigdy nie zrobic takich rzeczy (ban jest sluszny) 8. Opis sytuacji: Tworzenie grup na STEAM w celu wyzywania/ubliżania administratorowi 9.Link do bana na stronie https://cs-placzabaw.pl/bans/index.php?p=commslist&page=58 10.Dowód*: Nie mam jak dać dowodu bo stronka Picsong mi nie działa próbowałem przez godzine i nic
  7. Ale Opłacało się 310 same do kieszenie nie wpada xD
  8. Crazy, ale po co ? gdybym nie chciał bana to bym tego nie robil cnie ? Będę tesknić oczywiscie za ta serwerownia no ale stalo sie Dostalem za to pieniążki i się ciesze pa Crazy
  9. Witam jak i żegnam. Chcem się pożegnać Powód : dostalem Perm gaga jak i muta Chcem podziękować każdemu który kiedyś mi w czymś pomógł Miło spedzałem czas na tej serwerowni Pozdrawiam cieplutko Administracje Jak i Graczy najlepszej serwerowni w polsce. Dowidzenia
  10. Cześć, mam pomysł na 2 nowe klasy dla vipow. Pierwsza: Nazwa:Blood Killer-dawał by Hp za zabicie przeciwnika, na początku by dawał z 15 hp a jakby się dawało w inte to by dawał co 1 punkt to 1 hp wiecej w incie. Druga: Nazwa:Amazing Solider-Miałby line co przez nią mógłby się po niej przeciągać dawanie w inte dawało by wieksza szybkosc tej liny. Przepraszam jak były już takie propozycje za bardzo nie przeglądam forum. Miło było jakby się jakaś z tych klas przyjeła .
  11. Siema Mam pomysł na Klasę oczywiście dla Vipa Klasa : Komandos MIałby 1/3, Był by troche wolniejszy i z 125 hp
  12. To ze KD jest dopiero od 6 tt to do tego ma ?.
  13. Ta ten Artur to dobra mordo Lofciam go ale we we wbij w koncu tego globala bo s5 to nie fajna ranga :DxD jestem na tak! chcem zeby był adminem bo z nim będzię zabawnie
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.