Skocz do zawartości

`WiLkU.

Użytkownik Steam
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Time Online

    3h 15m 4s

Reputacja

4 Neutralna

O `WiLkU.

  • Tytuł
    Gaduła

Czas Gry

  • Jail
    734
  • Old JB
    2
  • 4Fun
    0
  • Only Knife
    5
  • AWP
    9
  • Areny 1v1
    1
  • Base Builder
    0
  • Surf+RPG
    0
  • Pozostałe
    20
  • Surf+Klasy
    0

Ostatnie wizyty

671 wyświetleń profilu
  1. `WiLkU.

    odrzucone  Spun

    No wariacie normalnie, za to UB się dostać nie da. 😮
  2. `WiLkU.

    zaakceptowane  SKARGA SPUN [MASSFK]

    Przecież wystarczyło poprostu się zatrzymać po tym jak powiedział, że zagracie w szybkie paluszki a ewidentnie widać, że wszyscy oprócz tej jednej osoby biegli jeszcze kawałek dalej.
  3. `WiLkU.

    odrzucone  NAJT SPRZEDANY PRZEZ NAJTA XD WEKEJSZYN

    O kurwa takiej akcji jeszcze nie widziałem ale jak słychać no dał info a Yest nie słyszał ale no Yest nie powinien dostać bana bo juz za długo gra na info żeby dostać Banicje ale dowód jest więc można banować ewidentne info pozdrawiam
  4. `WiLkU.

    event Darmowy VIP dla każdego

    1. Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198259812150/ 2. Steam ID: STEAM_1:0:149773211 3. Link do screenshota zrobionego w pkt. 2: https://imgur.com/ZY6HVtc 4. Link do screenshota zrobionego w pkt. 5: https://imgur.com/a/U3RtXSB 5. Link do screenshota zrobionego w pkt. 7: https://imgur.com/a/O6acugO 6. Link do screenshota zrobionego w pkt. 10: https://imgur.com/a/Q8Ow0Kp //dodane
  5. `WiLkU.

    zaakceptowane  Shnycel

    Łohoh jestem na TAK -już długo gra na serwerze -zna regulamin -potrafi wytłumaczyć nowym graczom podstawowe zasady
  6. `WiLkU.

    odrzucone  Trollds3 :P

    Łoło hihi Jestem na TAK heh +Długo gra +Może przestanie faworyzować +Zna regulamin +Jest jeszcze w EzPz +Miły +Sympatyczny +Bo nie pije i nie pali
  7. `WiLkU.

    Good days are gone

    Co prawda to prawda, nigdy jakoś się nie lubiliśmy jednak byłeś jedna z bardziej ogarnietych osób jakie kojarzę z JB. Wracaj szybko
  8. `WiLkU.

    odrzucone  skarga na 4 graczy :)

    Jaki ma sens kurwa votebanowanie bez powodu? Chce chłopak pograć i dostaje bana przez osoby które go nie lubią. chamskie i głupie do chuja.
  9. `WiLkU.

    zaakceptowane  Skarga na sztucerka myśliwskiego

    Nie wiem ale sama piszesz ich 10 jakbyś nie potrafiła edytować jednego postu
  10. `WiLkU.

    odrzucone  [JAIL] Bers

    ja tam go zapamiętałem jako osobę wyzywajaca wszystkich od szmat i kurew ale ostatnio na serwerku mnie nie było a sam pisze, ze był to stary Bers wiec myśle że mogę mu zaufać i uwierzyć na słowo. Mam nadzieje, że będziesz utrzymywał pewien poziom Masz moje Błogosławienstwo
  11. `WiLkU.

    zaakceptowane  Skarga na sztucerka myśliwskiego

    Co ty pierdolisz według mnie skarga jest niesłuszna między innymi dlatego ze Karolinka zamiast pilnować więźniów/eliminować buntowników dotykała szklanej ścianki aby zobaczyć co może się wydarzyc
  12. `WiLkU.

    zaakceptowane  Ban nie wiadomo za co?

    Byłeś niegrzeczny i same dwóje do domu przynosiłeś No chyba, że błąd jakiś to sorry, nic osobistego
  13. `WiLkU.

    Karolina zamienia się w Wojtasa [Czek This Out]

    kiedy ta ustawka?
  14. `WiLkU.

    odrzucone  Skarga APAP

    Za każdym razem kiedy Amadeusz był proszony o odpowiedz właśnie on pierwszy podskoczył XDDDD nie wiem czy jesteś kurwa ślepi czy głupi ale skarga jest bez sensu XDDDD
  15. 1. Twój nick i steamID: WiLkU. STEAM_0:0:149773211 2. Nick i steamID osoby, na którą piszesz skargę: FuRaJ | cs-placzabaw.pl STEAM_0:0:38968213 3. Data i godzina zdarzenia: 17.11.2017 o godzinie 23:00 4. Mapa: jb_paper_alive 5. Skopiowane punkty z regulaminu, które zostały złamane: Nie mam pojęcia, dostałem BANA za wyzwiska na czacie gangowym 6. Opis sytuacji: Zwywyzałem gościa na czacie gangowym który z premedytacją zrobił na mnie FK i zostałem za to ukarany w postaci BANA 7. Proponowana kara: Nie Wiem 8. Dowód potwierdzający słuszność Twojej skargi (screenshot, film na yt lub vimeo; bez dowodu skarga zostanie natychmiast zamknięta bez rozpatrzenia): https://cs-placzabaw.pl/bans/index.php?p=banlist&searchText=STEAM_1:0:149773211&Submit Z tego co wiem za wyzwiska/ubliżanie jest mute/gag a nie BAN, a od adminów dostałem wiadomości typu "pod tym względem nie powinien tak robić" wiec pisze skargę Możliwe że skarga nie jest słuszna jednak kto nie ryzykuje szampana nie pije...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.