Skocz do zawartości

`WiLkU.

Użytkownik Steam
  • Liczba zawartości

    226
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10
  • Time Online

    9d 5h 28m 5s

Ostatnia wygrana `WiLkU. w dniu 4 Wrzesień

Użytkownicy przyznają `WiLkU. punkty reputacji!

Reputacja

183 Bardzo dobra

3 obserwujących

O `WiLkU.

  • Tytuł
    Zapaleniec

Czas Gry

  • Jail
    1660
  • Old JB
    2
  • Only Knife
    26
  • AWP
    17
  • Areny 1v1
    4
  • Base Builder
    0
  • Surf+RPG
    1
  • Pozostałe
    5
  • Surf+Klasy
    0

Ostatnie wizyty

1545 wyświetleń profilu
  1. Po to gdyż problemy z crashowaniem serwera już zniknęły i OD MOMENTU NAPISANIA PROPOZYCJI JUSTA O RTV nie powoduje ona problemów a jedynie utrudnia rozgrywkę wiec można włączyć jak coś
  2. Proste, że na tak bo chłopak chce reanimować jaila i nawet się stara a do tego jest mily pozdro
  3. ESSA ESSA ❤️ https://cs-placzabaw.pl/panel/?serwer=jail&strona=gang&wyswietl=299546422
  4. Tak naprawdę brak graczy na serwerze nie jest spowodowany ani pluginami ani s-vipami ani fajkami tylko biegiem czasu, nie ma 90% ludzi którzy budowali community serwerka i dla których warto było wbijać aby pograć i się pośmiać. Do tego w zasadzie cs go stracił w chuj zasięgi i duża różnica jest między graczami którzy przychodzą a odchodzą od gierki. W zasadzie super społeczności nie ma od kilku lat bo później zmieniło się to w super toksyczność ale mimo to serwer był grany a teraz? Teraz JB każdemu się przejadł, brakuje dawnego klimatu i jeszcze jak serwer żył na początku edycji to te pół mózgi z essy tryhardowały co odstraszało graczy. Powtórzę temat który był wałkowany czyli DOBRA reklama serwera, to by przywróciło życie i obróciło serwer o 150 stopni nowymi ludźmi, nowymi gangami i pomysłami a jeżeli chodzi jeszcze o pluginy to uważam, że RPG jest niepotrzebne tak samo jak shop dla CT. Propozycja Justa jest całkiem bez sensu, nie chcemy cofnąć serwera do średniowiecza tylko do czasu żywota ❤️ Pozdrawiam serdecznie bez hejtu proszę
  5. Nick: WiLkU. SiD: STEAM_1:0:149773211
  6. 1. Opis błędu: Nie ma strony z gangami a gdy wchodzę w zakładkę gangi w JB to wyskakuje błąd 2. Okoliczności i powtarzalność: od około tygodnia 3. Godzina: cały czas 4. Komunikaty i konsola: brak
  7. Śmieszne odwołanko, puszczanie wyjebiscie głośnych bindow i trollowanie/przedłużanie rund o to powod bana przez graczy bo adminów nie ma a jakoś radzić sobie trzeba. 15 miesięcy za długo ale miesiąc byłby git bo takie coś jest żałosne i niesamowicie irytuje. *Only knife jedyny serwer który jeszcze nie umarl*
  8. Jeszcze chciałbym zaznaczyć, że gracz omija plugin a ja niedawno dostałem za jedno ominięte przekleństwo 24h gaga także proszę o tym nie zapomnieć kochana administracjo.
  9. Chciałbym dodać, że kara powinna być 8 krotna tak jak wilczur na serwerze mówił, gdybyśmy powiedzieli „jebac bang” to tak jakby ktoś powiedział „jebac Adiego” oraz wszystkich członków gangu także proszę mieć to na uwadze. Pozdro
  10. `WiLkU.

    ELO BENC

    Siema witam w mojej kuchni
  11. oczywiście na tak SenLain kozak z poczuciem humoru a nie piesek do tego pomaga graczom i zna regu pozdro
  12. @ShizeR no to trochę beka on brzmi totalnie inaczej jak dziś go słyszałem XDDDD Mihau zapomniałeś paluszka XD
  13. Hardkor jakich mało, mogłby być milszy ale ujdzie pozdro Bartek tak trzymaj
  14. Ja nie wiem, serio jeszcze o tym pierdolicie? Było śmiesznie sam miałem bekę przez pierwsze 2 dni ale kurwa 2 dni a to już jest nękanie haha, widać że chłopakowi się nie podoba to dajcie spokój bo jeszcze sie zabije albo co gorsze odejdzie z placu zabaw ^^
  15. Można by chociaz skrocić im tego ctbana bo obaj gracze bardzo załują, czuli się bezkarni ale teraz niesamowicie placzą z tego powodu, napewno nigdy już tak nie postąpią jestem za ub ;c
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.