Skocz do zawartości

AUDIRSQ8

Użytkownik Steam
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Czas Gry

  • AWP
    28
  • Wszystkie Serwery
    28

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

AUDIRSQ8 Osiągnięcia

Average Fan

Average Fan (3/14)

  • Bez duszy od 3 dni
  • Kolaborację ma we krwi
  • Najtrudniejszy pierwszy krok
  • Czy zechciałby Pan porozmawiać o Bogu?

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. ja to rozumiem ale czekam juz 3dni a po za tym co w zwiazku z tym ze mam 500h nie jest malo i nie jest duzo ja to konto mam od 0.5roku okolo i nie gram na tym koncie tak szczerze teraz jedynie w csa pogram aa i tu prime byl kupiony
  2. nie no smieszne nie ile mam czekac jeszcze specjalnie to robicie?
  3. @Merxy.ile mozna czekac na odpowiedz ja tego demka nie mam i nie rozumiem tego jak po jednej akcji moga zbanowac. bardzo prosze skleic wiecej takich akcji bo tam tez chyba aimlock byl ps. odbanujcie w koncu nic nie mialem czysty jestem jak by cos bylo nie tak to przeciez inni by plakali do adminów
  4. @bassewa to ze jestem zalogowany na cschaked to nie znaczy ze mam jakies cheaty wszytkie byly wstrzymane poniewaz nie mam antywirusa tylko defendera a jesli chcialbym wylaczyc defendera nie majac wirusa to nic by mi sie nie wlaczylo
  5. @bassewmordo nikt nie musi sprawdzac moich 22h tylko mozecie sie graczy zapytac ze zadnych podejrzanych akcji nie bylo
  6. mam pytanko dalej bedziemy toczyc ta sprawe czy doczkeam sie ostatecznej odpowiedzi? W sadzie nie jestesmy
  7. @wionzutylko boli mnie dupa wiesz czemu? ze ja musze cierpiec siedzac na dupie i grac na jakis zjebanych mapkach awp
  8. wionzu nie trac sobie czasu na glupie odpowiedzi rozumiem twoje zdania i bardzo ci za to dziekuje ze chociaz jeden a nie w sumie 2 graczy wie jak to jest dzieki jeszcze raz innym nie przmowisz :((((((((((((((((((((
  9. a wspomne o tym ze gram na sensie 0.7 i dpi 800 :d
  10. kiedy ten ub bedzie japierdziele wiecej piszecie niz robicie jezeli nie chcecie mi dawac to napiscie prosto w oczy a nie sprawe toczycie 2lata po drugie jak bym mial aimlocka to by bylo chyba widac ze na leb leci celownik i na reszcie mapy tez mialem aimlocka obejrzyjcie sobie ta mape do konca zobaczymy czy tez jakies podjerzane akcje beda ile mozna czekac naprawde maskara juz by byl dawno global ale coz.... szkoda mi wdechu jak to pisze pozdrawiam
  11. @Grubiutki nie nie ty dales mi ostrzezenie w poniedzialek o okolo 17 18 jakos tak i to bylo na mapie india
  12. japierdole ty nawet nie ma co robic oby cie kurwa nirvana spotkalo to samo zebys sie tak meczyl za nic bo ja zadnych wspomagaczy nie mialem a tylko przez ciebie cierpie a za wyzywanie mialem umowe z grybym ze jeszcze raz wyzwe kogos czy cos dostaje muta na pare dni czy cos takiego prawda gruby? jeszcze powiedz ze tak nie bylo to wyjde z siebie stane obok zalosny ten ban tak jak wsponialem oby nirvanie to samo sie stalo. A i mam takie pytanko jesli jestes adm na innym serwerze to po chuj sie wpierdalasz w czyjes sprawy ?????
  13. @wionzuja tu nie chce sie juz wypowiadac napisalem w odwolaniu czkeam cierpliwie na ub moze wiecej akcji pokazcie to tez tam byl chyba aimlock. GRUBEGO slowa "LEM TAK NIE GRA XD"
  14. przepraszam bardo BAN SLUSZNY?????????????? udowodnij mi to jezeli sie wypowiadasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.