Skocz do zawartości
cs-placzabaw.pl

Bloodziak

Admin JB
  • Zawartość

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

5 obserwujących

O Bloodziak

  • Tytuł
    Zapaleniec
  • Urodziny 07/11/98

Czas Gry

  • Jail
    706
  • Old JB
    8
  • 4Fun
    5
  • Only Knife
    3
  • AWP
    9
  • Areny 1v1
    13
  • Base Builder
    0
  • Surf+Klasy
    1
  • Pozostałe
    9

Ostatnie wizyty

426 wyświetleń profilu
  1. A ja jestem za tym aby zostal
  2. odrzucone 

    Gdybys czesciej zagladal za forum wiedzialbys ze zostalo odrzucone bo poprosil Adiego. Jestem na nie wiem.
  3. Ja juz mam kirwa wode z mozgu odnosnie tego. Wycofajmy wogole TT respi tylko napierdalajmy odrazu. Mniej problemow bedzie. Najlepsze jest to ze zdanie Adminow jest identyczne. Tylko @LiSeKK i @Killua maja je odmienne a jakos na serwerze ich spotkac to oj. Ciezka sprawa
  4. Podbijam do 5k fajek Mogę dać Ci za to Falciona Noc
  5. jail 

    Smutek
  6. zaakceptowane 

    // Nejmen otrzymal muta za bindy
  7. zaakceptowane 

    Od kiedy Cie intresuje opierdol ? Nie masz psychy zeby to zrobic. Co do skargi to widze ze gruba drama sie dzieje. Dlaczego mod tego nie zamknie? Nikt by nie spamil a werdykt oglosi @Adi
  8. odrzucone 

    Sorry, we couldn’t find that page Make sure you’ve typed the URL correctly, or try searching Vimeo. A to oznacza brak dowodu
  9. Timor Ty to wymyśliłeś z tego co mówił tzw Kocur Gadałem z liskiem i doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu zaśmieciac regu tym pkt Po prostu nie zabijamy a jak warden muli pałę to jego sprawa bo przez to przejebie rundę.
  10. zaakceptowane 

    To zaczynamy - Troll był już za to karany - Skarga więc kara będzie większa ( ) - Takie śmieszne troll przerabiać kogoś nazwisko ? Podaj swoje chętnie je przerobimy a myślę, że jest tutaj wiele chętnych, żeby się z Ciebie pośmiać. - Doszły mnie słuchy że kończysz i tak z jailem ale to chyba nie powod aby łamać regulamin ? /// BANNED
  11. zaakceptowane 

    Juz obgadalem to z liskiem wiec skarga too late.
  12. odrzucone 

    Dużo przewinił, dużo wycierpiał, dużo ddosował. Stare czasy ale uważam rozdział za zamknięty. Nie widziałem ostatnio skarg na niego więc jestem na TAK
  13. Jedna z lepszych osob jakie poznalem w wirtualnym swiecie
  14. zaakceptowane 

    Jaki sens ma pisanie " teraz juz na prawde obiecuje ze nie bede wklejal ip serwerow" skoro to byla pomylka i nigdy nie wiesz czy znowu sie nie pomylisz. To bardziej brzmi jakbys to zrobil celowo a potem przepraszal...
×