Skocz do zawartości

Pan Kisiel

Użytkownik Steam
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Time Online

    1h 15m 45s

Reputacja

1 Neutralna

O Pan Kisiel

  • Tytuł
    Nowicjusz

Czas Gry

  • Jail
    0
  • Old JB
    0
  • Only Knife
    0
  • AWP
    0
  • Areny 1v1
    0
  • Base Builder
    0
  • Surf+RPG
    0
  • Pozostałe
    62
  • Surf+Klasy
    0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pan Kisiel

    Jak Feniks z popiołów!

    Jak kiedyś grałem to jakoś bardzo nie przeszkadzało, jeśli chodzi o widoczność, a pozwala czasem "kierować ruchem" XD. Ale rozumiem obawę przed utrudnioną widocznością i jeśli nie dodacie ich do serwera to trudno, poradzimy sobie bez XD
  2. Pan Kisiel

    Jak Feniks z popiołów!

    Punkt 2 drugi opierał się na Tracer'ach (mogę podawać błędną nazwę), a nie na Trail'sach. Trail'se tworzą się za graczem, a Tracer'y są zaznaczonym (zazwyczaj jednakowym kolorem) torem lotu pocisku. Czyli po zakupieniu Tracer'a o kolorze np. niebieskim, po strzale prosto przed nami powinna się pojawić długa linia w kierunku, w którym oddaliśmy strzał. Jeśli chodzi o tego mojego trail'sa, to nie mam pojęcia o procesie dodawania ich do serwera, ani gdzie powinienem szukać linka dla ciebie, abyś mógł go dodać. Jedyne, co udało mi się znaleźć to to: http://fast.27region.com/csgo/materials/sprites/trails/ ale nawet nie wiem, czy to na pewno to. XD A wniosek o tracer'y wniosę już tam, gdzie mi podałeś. XDD Pozdrawiam Pan Kisiel
  3. Pan Kisiel

    Brak timerów na mapach

    Treść wątku: Brakuje mi na serwerze timer'ów, czyli po prostu informacji o tym, za ile dane drzwi/przejście/teleport/łódź/helikopter/pojazd/nuke/inna część mapy zostanie aktywowana. Brakuje tego bardzo na mapach, gdzie moment między otwarciem a zamknięciem danego przejścia w celu odgrodzenia ludzi od zombie jest bardzo krótki. Taki timer to bardzo ważna informacja taktyczna i pozwala nie tylko zaplanować przyszłe ruchy (np.: czy używać teraz danego typu granatu czy też nie), ale także pozwala nowym graczom (a jak wiemy teraz mają oni szansę napływać po przejściu CS:GO na model Free to Play) szybciej zapoznawać się z elementami mapy. Niestety, nigdy nie byłem mocny w stronach technicznych, więc niestety nie udało mi się znaleźć czegokolwiek, co mógłbym podać tutaj jako link'a, ale liczę na to, że wam się to już uda. 😃 Pozdrawiam Pan Kisiel
  4. Pan Kisiel

    Jak Feniks z popiołów!

    A więc dzień dobry, cześć i czołem. Jako może nie zawodowy, ale na pewno lubiący grywać w zombie mode'a gracz, przyszedłem dodać kilka dość małych sugestii, jakie może choć troszku pomóc popchnąć serwer do przodu. Na początku, na przyszłość zaznaczę, w jakich formatach będę dawał sugestie, a ich będzie 3: Ogólna: Są to sugestie obiektywne, które mogą przeszkadzać/pomóc nie tylko mi, ale większej ilości graczy. Pół Prywatna: Są to sugestie podchodzące pod już subiektywistyczne, ale nadal mogące pomóc części graczy. Prywatna: Są to sugestie czysto subiektywne, głównie stawiające na korzyść mojej osoby. Dzisiaj akurat przytoczę po jednej z każdego rodzaju, ale myślę, że z czasem znajdzie się tego więcej, aby móc dalej rozwijać serwer. Jak już wcześniej zaznaczyłem, nie jestem zawodowym graczem, raczej nazwałbym bym się casual'em, ale CS:GO mam zainstalowane tylko dla zombie mode'a i to w niego mam zamiar głównie grać, a jako że znalazłem najodpowiedniejszy serwer do tego, to raczej mam zamiar na nim zostać. Ale do rzeczy. Jako, że graczem zawodowym nie jestem, to także nie będę się posługiwał poprawnymi/odpowiednimi terminami, więc w razie nie porozumienia/załamania nad moją nie wiedzą proszę mnie poprawiać. Ale do rzeczy v2. Sugestia Ogólna: Brakuje mi na serwerze timer'ów, czyli po prostu informacji o tym, za ile dane drzwi/przejście/teleport/łódź/helikopter/pojazd/nuke/inna część mapy zostanie aktywowana. Brakuje tego bardzo na mapach, gdzie moment między otwarciem a zamknięciem danego przejścia w celu odgrodzenia ludzi od zombie jest bardzo krótki (Przykładem może być mapa Port Royal w klimacie piratów z karaibów, gdzie takimi miejscami jest brama na samym początku na pierwszych 2 lvl'ach czy drzwi na ten plac gdzie można zdobyć większość przedmiotów (są one następnym postojem dla ludzi)). Taki timer to bardzo ważna informacja taktyczna i pozwala nie tylko zaplanować przyszłe ruchy (np.: czy używać teraz danego typu granatu czy też nie), ale także pozwala nowym graczom (a jak wiemy teraz mają oni szansę napływać po przejściu CS:GO na model Free to Play) szybciej zapoznawać się z elementami mapy. Sugestia Półprywatna: Tego, czego mi brakuje też, to możliwość zakupu tak zwanych (przynajmniej mi się wydaję że tak zwanym jest to, czego szukam XDD) Tracer'ów, czyli specjalnych kolorów na tory lotów pocisków. Jest to nie tylko dodatkowa ozdoba dla graczy, ale także pozwala bardziej doświadczonym graczom pokazywać drogę nowszym graczom, dzięki czemu wiedzą oni, że mają podążać za daną osobą, bo wie ona, gdzie na danej mapie iść. Sugestia Prywatna: Tutaj akurat sprawa nie jest tak pilna jak powyższe. Mianowicie, miałbym prośbę. Czy dałoby się dodać jeden rodzaj Trail'sa, konkretniej Trails Sharingan (Sharingan Itachi'go Uchiha'y z Anime "Naruto")? Po prostu chciałbym znaleźć się w jego posiadaniu, bo mi się bardzo podoba XD. Powyższe sugestie oparłem o poprzedni serwer, na jakim grałem, mianowicie C4.rs, który niestety umarł śmiercią naturalną. Mam nadzieję, że ten serwer spotka inny los, oraz że powyższe sugestie zostaną rozpatrzone pozytywnie 😃. Pozdrawiam Pan Kisiel
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.