Skocz do zawartości
Adi

Regulamin serwera JailBreak|Gangi|Shop oraz Old Style JB i tabela kar

Rekomendowane odpowiedzi

To co napisane jest na czerwono dotyczy tylko serwera Jailbreak| GangMod | Shop.

To co napisane jest na zielono dotyczy tylko serwera Jailbreak| OldStyle.

1. Zasady ogólne

1.1. Admin ma zawsze rację.

1.2. Zakazane jest:

  • Spamowanie/floodowanie tekstu.
  • Reklamowanie serwerów i for konkurencyjnych.
  • Puszczenie muzyki bez zgody Administracji.
  • Wyzywanie/ubliżanie.
  • Reklamowanie naszego serwera i niszczenie zabawy na innych konkurencyjnych serwerach.
  • Podszywanie się pod administrację.
  • Grożenie innym graczom.
  • Korzystanie z bugów (zarówno tych występujących na mapie jak i na serwerze)
  • Działanie na szkodę serwera oraz naszej społeczności.
  • Używanie na czacie słów obraźliwych lub wulgarnych.
  • Sprzedawanie fajek oraz kupowanie ich od osób nieuprawnionych (próba sprzedaży, kupna lub jakiekolwiek inne powiązanie z takimi transakcjami również jest karana).
  • Kampienie w GR, przy teleporterach, portalach oraz secretach. W secretach można przebywać tylko na czas przejścia.  Za kampienie uważa się przebywanie w jednym miejscu/pomieszczeniu, chodzenie cały czas od początku do końca secreta również uznawane jest za kampienie. Podobnie bieganie po GR lub skakanie z kostki na kostkę na parkurach.
  • Namawianie innych graczy do votowania osoby, która nie złamała regulaminu.
  • Przekazywanie informacji żywym graczom, jeśli jest się obserwatorem.
  • Wykorzystywania informacji przesłanych od obserwatorów.
  • Podawanie danych osobowych innych graczy.

1.3. Tylko S-Admini mogą sprzedawać fajki.

1.4. Jeżeli zyskałeś fajki nielegalnie (np. w przypadku bugu lub błędu admina) jesteś zobowiązany zwrócić papierosy.

1.5. Okłamanie administratora w sprawie dotyczącej regulaminu może skończyć się banem.

1.6. Administrator w czasie załatwiania spraw administracyjnych nie podlega żadnym poleceniom. Po ukończeniu sprawy administrator wraca na miejsce.

1.7. Komunikacja na serwerze może odbywać się tylko w języku polskim.

1.8. Prośby o zniesienie kary, skargi i odwołania piszemy tylko na forum w odpowiednim dziale. Nie wysyłamy żadnych prywatnych wiadomości związanych tymi sprawami adminom na Steam lub innych mediach.

1.9. Kary obowiązują na wszystkie konta danego gracza.

1.10. Free Day dla wszystkich TT jest w każdą niedzielę (co 7 rund) i trwa on 3-5 minut. Po tym czasie CT lub admin mogą zabić żywych graczy.

1.11. Podczas rozgrzewki obowiązuje Free Day.

1.12. Po wydaniu polecenia pozycji buntu wszystkie wcześniejsze polecenia i zabawy zostają odwołane.

1.13. Cenzurowane wyrazy traktowane są jako ubliżanie.

1.14. Wchodząc na serwer zgadzasz się na rejestrowanie przebiegu rozgrywki (w tym komunikacji głosowej i tekstowej), swojego adresu IP, numerów identyfikacyjnych konta Steam. Przebieg rozgrywki publikowany jest na stronie w postaci pliku *.dem. Zebrane dane mogą być wykorzystane przez administrację Placu Zabaw.

1.15. Drobne przewinienia ulegają przedawnieniu po 2 tygodniach.

2. Więźniowie

2.1. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki.

2.2. Możesz zabić CT jeżeli będzie w zasięgu Twojego noża (jeżeli zrobisz krok w jego stronę lub będzie totalny bezruch to nie możesz go zabić).

2.3. Jeżeli uciekłeś lub się zbuntowałeś to możesz poprosić prowadzącego o pozwolenie na dołączenie do reszty TT.

2.4. Jeżeli nie minął czas na wykonanie polecenia to możesz poprosić o jego powtórzenie.

2.5. Podczas zabaw obowiązuje bezruch (chyba że warden powie inaczej). 

2.6. Podczas zabaw, które wymagają ruchu i obowiązuje totalny bezruch, można wykonać tylko ten ruch.

2.7. Freeday następuje dopiero, gdy warden to ogłosi.

2.8. Zakaz wchodzenia do miejsc niedostępnych i niewidocznych dla CT.

2.9. Zakaz bezpodstawnego wpisywania !fk.

2.10. Zakaz kłamania podczas podawania powodu FK

2.11. Komendy, które nie zawierają w sobie słowa "zakaz" są nakazami.

2.12. Tylna ściana to ściana naprzeciwko wyjścia z celi.

2.13. Cela to miejsce gdzie respią się TT.

2.14. Nóż, Medi-Shot i C4 nie są uznawane za broń.

2.15. "Krok" to odległość, w której gracz całkowicie wyszedł przed płaszczyznę danego obiektu a jego najdalej wysunięty punkt nie oddalił się od danego obiektu dalej niż szerokość trzech terrorystów.

2.16. Po śmierci wardena jego polecenia nadal obowiązują.

2.17. Podczas wybierania osób do zabicia max 1 wybrana osoba może być w pomarańczowym stroju. Jeżeli wśród wybieranych jest tylko 1 pomarańczka to nie można jej wybrać, chyba że żywych terrorystów jest 4, bądź mniej.

2.18. Podczas wybierania osób do zabicia, w przypadku gdy jest więcej niż 4 żywych TT nie można wybrać osoby ze skinem S-VIPa (biały skin).

2.19. Nowe polecenie zastępuje stare polecenie.

2.20. Jeżeli gracz po zrespieniu się będzie miał totalny bezruch w celi przy wyjściu z celi, tyłem do wyjścia z celi, a do końca rundy zostały jeszcze co najmniej 4 minuty i warden nie poinformował TT, że nie może się respić, to CT ma obowiązek pozwolić mu dołączyć. W przeciwnym wypadku decyzję o możliwości dołączenia podejmuje warden.

2. 21. Czynności, po których możesz zostać zabity:

  • Wycelowanie bronią w CT lub strzelenie z broni.
  • Nie wykonanie polecenia prowadzącego w terminie.
  • Nie wykonanie polecenia prowadzącego zgodnie z regulaminem.
  • Trzymanie broni lub granatów w ekwipunku przez więcej niż 3 sekundy.
  • Niszczenie lub wchodzenie do szybów wentylacyjnych (lub innych secretów bądź teleporterów).
  • Wejście do zbrojowni.
  • Opóźnianie wykonania komend lub wydłużanie trasy dojścia.
  • Blokowanie/stanie w przejściu lub drzwiach/uniemożliwianie CT przemieszczenia się dalej.
  • Bieg z innymi terrorystami w stronę gracza CT (także podczas FD).
  • Przyciśnięcie guzika bez pozwolenia prowadzącego.
  • Wydanie poleceń innym TT w celu ich zmylenia.
  • Podejście do CT na bliską odległość.
  • Oszukiwanie na zabawach.
  • Przyznanie się do winy (nawet jeśli byłeś niewinny).
  • Zakaz zmian modelu na zabawach, w których terrorysta może zostać wybrany do zabicia.
  • Latanie jako kura.

3. Ostatnie życzenie

3.1. Ostatniemu żyjącemu terroryście przysługuje życzenie.

3.2. Jeżeli ostatni żyjący terrorysta się zbuntował to CT nie musi spełniać jego życzenia.

3.3. TT nie może mówić, kto ma w następnej rundzie prowadzić i jak ma przebiegać runda.

3.4. Życzenie może obowiązywać w następnej rundzie, nie może natomiast obowiązywać w następnej mapie.

3.5. Jeżeli życzenie dotyczy następnej rundy może dotyczyć tylko prowadzącego.

3.6. Jeżeli życzenie jest wulgarne, obraża czyjeś przekonania lub może budzić zgorszenie innych osób to może nie zostać zaakceptowane przez prowadzącego.

3.7. Ilość FreeDayów zależy od ilości CT, maksymalnie może ich być 2. FD nie mogą się rozdzielać, podnosić broni, atakować CT, zbliżać się do CT na bliską odległość, tarasować CT przejścia, wchodzić do GR. Jeżeli jeden z FD zrobi któreś z tych wykroczeń, można zabić obu FD.

3.8. Życzenie polegające na spełnianiu zachcianek trwa max 3 minuty. Uruchamia się je komendą !kontrola.

3.9. Zachcianką nie może być żadne życzenie wymagające posłużenia się komendą - np. lr, fd.

3.10. Nie można kazać śpiewać, zamiast tego można prosić o zaprezentowanie talentu.

3.11. Życzenie wymagające użycia mikrofonu w wyjątkowych sytuacjach (po wcześniejszym usprawiedliwieniu się) może być niespełnione.

3.12. CT i admini nie dają FD. Terrorysta wybiera go sam, za pomocą !fd.

3.13. FD może zostać anulowany przez pierwsze 60 sekund rundy przez TT który ma FD za pomoca komendy !fd.

3.14. FD w chwili anulowania FD musi być z pozostałymi TT i wykonywać te same polecenie, inaczej staje się buntownikiem.

3.15. Życzenie nie może wymagać ingerencji admina.

3.16. Jeżeli TT nie zdążył wybrać życzenia to dostaje wtedy w następnej rundzie FD sam.

3.17. FreeDay może sobie otworzyć drzwi lub odpalić zabawę (np. skakankę).

3.18. Po wybraniu !lr obaj gracze starają się zabić przeciwnika i nie mogą specjalnie dać się zabić.

3.19. Przed wybraniem !lr trzeba o tym poinformować CT. W przypadku życzenia "rebel" trzeba dać CT czas na rozbiegnięcie się i podniesienie broni.

3.20. Przedłużając życzenie lub jego wybór możesz zostać zabity.

3.21. Osoba mająca FD nie może mieć życzenia.

3.22. Życzenie można odsprzedać innemu graczowi za pomocą komendy !licytacja.

4. Strażnicy

4.1. Aby dołączyć do CT wpisz !guard lub, jeżeli posiadasz VIP, wpisz !ct.

4.2. Osoba chcąca być w CT musi posiadać mutację, mieć sprawny mikrofon, być w pełni słyszalna, mieć chęć prowadzenia oraz znać regulamin.

4.3. Musisz zwracać uwagę co prowadzący mówi.

4.4. Nie zabijaj TT, którzy wykonują polecenia (jest to free kill).

4.5. Możesz zabić TT, którzy nie wykonali poleceń prowadzącego (daj im 3-5 sekund na wykonanie poleceń).

4.6. Nie zabijaj TT podczas zabaw (np. pierwsza/ostatnia reakcja, Simon mówi, itd.) chyba, że prowadzący na to pozwoli.

4.7. Nie podchodź na zasięg noża do TT, bo może on Ciebie bezkarnie zabić.

4.8. Nie dawaj broni TT, dopóki nie pozwoli Ci na to prowadzący lub takie będzie życzenie zwycięskiego TT. Dotyczy to również broni pustej.

4.9. Nie współpracuj z TT.

4.10. Nie otwieraj cel dopóki nie pozwoli na to prowadzący.

4.11. Nie strzelaj i nie rzucaj granatami bez powodu.

4.12. Za zabicie więźnia bez powodu należy się Free Day dla więźnia lub strażnik wpisuje kill w konsoli. Killa wpisuje się w takim miejscu gdzie TT nie ma możliwości podniesienia broni. Nawet po przyznaniu się strażnika do FK admin może wyciągnąć dodatkowe konsekwencje.

4.13. CT musi spełnić życzenie ostatniego więźnia, jeżeli ten nie korzysta z menu życzeń (!lr). Za zabicie się lub niespełnienie życzenia jest czasowy ban na CT. Dodatkowo ostatni TT może dostać wtedy FD w następnej rundzie.

4.14. CT nie przeszkadza prowadzącemu, nie przerywa mu w mówieniu, nie używa komunikacji głosowej bez ważnej przyczyny.

4.15. CT pilnują więźniów, a nie biegają po mapie, bawią się lub zwiedzają.

4.16. Antyterroryści nie mogą stosować odpowiedzialności zbiorowej.

Odpowiedzialność zbiorowa -> Grupka TT ginie za winę jednego z członków. 
Gra zespołowa -> Każdy uczestnik drużyny ma identyczne szansę na wygranie zabawy. Osoba z danej drużyny która zrobi jako pierwsza cel zadania wygrywa.

4.17. Tylko prowadzący może zarządzić i odwołać pozycję buntu z wyjątkiem CT pilnującego w tym czasie FD może on odwołać lecz tylko FreeDayowi.

4.18. Prędkość skakanki zmienia się po skoku, maksymalnie o 2 poziomy.

4.19. Jeśli skakanka nie znajduje się idealnie na górze, lub nie jest zaznaczone w którą stronę się kręci, to jest to zabawa losowa. Należy uświadomić terrorystów w którą stronę się kręci, aby przestała nią być.

4.20. CT nie może zabić TT, nawet jeśli w późniejszym etapie gry znalazło jego broń.

4.21. Nie ustawiaj się na drodze TT.

4.22. Nie rozrzucaj broni po GR.

4.23. Osoba, która pilnuje FD nie może utrudniać mu zabawy.

4.24. Po zabiciu więźnia poinformuj go za co został zabity.

4.25. Terroryści, którzy stoją w szeregu nie widzą czy są mniejszą grupką, więc ich za to nie zabijamy (chyba że w przestrzeń między grupkami zmieści się co najmniej 2 TT).

4.26. Zakaz zmylania.

4.27. Musisz być bezstronny. Faworyzowanie graczy jest niedozwolone.

4.28. Nie można wskazywać lub sugerować graczy do zabicia.

5. Prowadzący

5.1. Musisz wydawać jasne i zrozumiałe polecenia przez mikrofon.

5.2. Jeżeli TT poprosi o powtórzenie, a nie powtarzałeś polecenia wcześniej, to jesteś zobowiązany powtórzyć polecenie.

5.3. Nie możesz wydawać TT poleceń niemożliwych do wykonania.

5.4. Musisz wyjaśnić zasady zabawy, jeżeli dana zabawa nie jest opisana w regulaminie lub poprosi o to gracz z TT lub CT, który nie ma przegranych przynajmniej 5 godzin na serwerze.

5.5. Prowadzący musi dążyć do tego, aby jakiś z graczy TT zdobył ostatnie życzenie. Za przedłużanie można zostać ukaranym.

5.6. Prowadzący stara się zabrać jak największą grupę terrorystów "na mapę".

5.7. Jeżeli liczba TT wynosi 2x więcej niż jest żywych CT (lub spadnie poniżej) należy zabrać ich na mapę.

5.8. Wydając komendę totalny bezruch nie każ kucać w tym samym czasie terrorystom.

5.10. Nie czepiamy się nazewnictwa geometrycznego (tzn. koło okręg, prosta, półprosta, odcinek) i nie robimy zmyłek kolorami.

5.11. Pozycje buntu (jak sama nazwa wskazuje) stosuje się tylko podczas buntu.

5.12. Nie wolno włączać FF w celach,  1 TT i szeregu

5.13. Polecenia obowiązują dopiero po otwarciu cel. Celom z broniami lub secretami można wydawać polecenia nim cele zostaną otwarte.

5.14. Rundy należy prowadzić w sposób kreatywny.

5.16. Nie można zabronić pisać na czacie.

5.17. Przed włączeniem zabawy należy spytać się innych CT czy nie chcą prowadzić i ewentualnie przekazać prowadzenie.

5.18. Jeżeli prowadziłeś już na tej mapie to przed przejęciem wardena spytaj się innych CT czy nie chcą prowadzić (przejęcie prowadzenia po śmierci wardena się nie liczy).

5.19. Zakaz zabijania TT na zabawach nie korzystających z infrastruktury mapy, w których ginie losowy terrorysta/terrorości gdy jest więcej niż 4 żywych TT.

5.20. Zakaz zabijania TT na wymienionych zabawach wykorzystujących infrastrukturę mapy gdy jest więcej niż 4 żywych TT: Ruletka, Rosyjska Ruletka, 4 Corners, Mario Jump, Wyścig Kurczaków.

5.21. W dwóch powyższych pkt. do ilości żywych TT nie wliczają się FD i buntownicy.

5.22. Jako nagrodę dla TT może on wskazać do zabicia max 20% żywych TT (można zaokrąglić w górę).

5.23. Warden (i inni CT) są odpowiedzialni za śmierć TT, którzy zginą z rąk innych TT na totalnym bezruchu.

5.24. Menu wardena nie może być wykorzystywane do tłumienia buntów.

5.25. KD można dać tylko jeśli jest 1 CT i minimum 6 TT.

5.26. Komenda !podziel może służyć tylko do dzielenia graczy na drużyny - nie można za jej pomocą zabijać graczy.

5.27. Prowadzenie przejmuje się mówiąc "przejmuję prowadzenie" lub za pomocą komendy !warden.

5.28. Jeżeli w ciągu minuty nie zostaną otwarte cele i wydane polecenia należy dać terrorystom FD.

5.29. Jeżeli w ciągu 30 sekund od śmierci wardena nikt nie przejął prowadzenia należy dać więźniom FD.

5.30. Wardenom z info-banem zabrania się przeprowadzania zabaw:  pierwsza i ostatnia reakcja, szybkie paluszki (bez użycia komendy !paluszki), pary, odmieniec, mam talent, quiz, nurek, kuleczki, dyktando i wszelkich odmian w/w zabaw.

5.31. FF może być wykorzystywany tylko do walki dwóch graczy, dwóch równych drużyn graczy lub w zabawach opisanych w regulaminie.

5.32. Przed rozpoczęciem zabawy poinformuj terrorystów jakie będą skutki tej zabawy.

5.33. KD może być przeprowadzony maksymalnie raz na mapę, chyba że w bieżącej rundzie zginął warden.

5.34. Dozwolone są polecenia czasowe - np. "idziecie na kucaka, aż dojdziemy na kolorki", "nie skaczecie dopóki nie dojdziemy do trampoliny", "TT mówi, TT ginie, do końca rundy". Nie wolno wykorzystywać tego do zmylania TT.

5.35. Nie wydawaj komend "do odwołania" i nie wydawaj komend zmylających TT.

5.36. Dozwolone jest stosowanie komend "do odwołania" i komend zmylających TT. Każde polecenie do odwołania należy wydawać osobno (nie łączyć ich za pomocą 'i').

5.37. Na pierwszej i ostatniej reakcji nie stosujemy zmyłek podobnych fonetycznie do innych komend.

6. Podstawowe komendy

6.1. Kucnij/kucaj - znaczy, że masz kucnąć i trzymać taką pozycję.

6.2. Podskocz - znaczy, że masz podskoczyć 1 raz.

6.3. Totalny bezruch - oznacza, że nie możesz się ruszać, tzn. nie możesz chodzić, ruszać myszką, zmieniać trzymanego przedmiotu. Możesz pisać na klawiaturze, wyrzucić broń przed siebie lub wyrzucić granat pod siebie (za pomocą prawego przycisku myszy).

6.4. Bezruch - oznacza, że nie możesz chodzić. Możesz za to się rozglądać, kucać i skakać.

6.5. Pozycja buntu - należy kucnąć, patrzeć się maksymalnie w dół i zachować w tej pozycji totalny bezruch.

6.6. Zakaz używania latarki/skakania/kucania - nie możesz włączyć/wyłączyć latarki/skoczyć/kucnąć, jeśli wykonasz którąś z tych czynności podczas zakazu zginiesz.

6.7. Macie zakaz mówienia - jeśli podczas tego zakazu użyjesz komunikacji głosowej (mikrofonu) CT Cię zabije. Najczęściej do odwołania.

6.8. Zmyłki - typu. "Odwołuje wam fatalny bezruch" kiedy obowiązywał np. totalny bezruch do odwołania. Trzeba uważnie słuchać poleceń CT.

7a. Opis niektórych zabaw

7.1. Pierwsza Reakcja - (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która pierwsza wykona daną czynność ginie. 

7.2. Ostatnia Reakcja - (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która ostatnia wykona daną czynność ginie. Zabawę w pierwszą/ostatnią reakcję trzeba rozpocząć. Nie trzeba jej natomiast kończyć. Jeżeli po rozpoczęciu zabawy, TT wykona źle polecenie lub da się zmylić, można go zabić.

7.3. Sajmon Mówi - Należy wykonywać polecenia sajmona, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Niewykonanie polecenia poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonanie polecenia które nie zostało poprzedzone frazą "Sajmon mówi" nagradzane jest śmiercią.

  • Warden nie musi używać frazy "Sajmon mówi" w celu jej rozpoczęcia, natomiast musi tą frazą zabawę zakończyć.
  • Po rozpoczęciu zabawa należy wskazać kto jest Sajmonem.
  • Tylko Sajmon może korzystać z formuły Sajmon mówi.
  • Fraza "Sajmon mówi", może dotyczyć tylko jednej komendy.
  • Komendy można łączyć spójnikami ("Sajmon mówi idziecie za mną z zakazem skakania i kucania" to jedna komenda).

7.4. Mistrz Słowa/Klawiatury/szybkie paluszki - Polega zwykle na napisaniu słowa lub zdania z małej litery bez kropki. Np. marchewka to zdrowe warzywo / ściana. Po napisaniu tego jako pierwszy zwykle wybierasz kilka osób do zabicia lub osobę do drużyny. Słowo musi być napisane bezbłędnie. Nie muszą być używane polskie znaki. Słowem nie może być komenda serwera lub nick.

7.5. Dyktando - Zabawa polegająca na napisaniu zdania z wielkiej litery i skończenia go kropką np. "Ta furtka jest zielona.". Po napisaniu tego jako pierwszy tak samo jak w Mistrzu Słowa/Klawiatury wybierasz osoby do zabicia lub do drużyny. Muszą być zachowane wszystkie zasady gramatyki, ortografii i polskie znaki.

7.6. Krwawe Słówka - Polegają one na tym że CT podaje słowo do napisania a wszyscy która je napiszą giną.

7.7. Odmieniec - Jeśli zostają 3 osoby na mapie CT mówi ,,Na strzał z mojej broni macie napisać na czacie 1 lub 2 (może podać inne cyfry)" Jeśli będą same 1 1 1 ginie ostatnia osoba jeśli będą same 2 2 2 ginie ostatnia osoba. Jeśli będą 2 2 1 ginie osoba która napisała 1 i na odwrót.

7.8. Kuleczki - Polega na tym , że CT mówi ile ma naboi w magazynku a osoba która poda mu liczbę pozostałych naboi po wystrzeleniu z magazynku wybierze osobę do zabicia.

7.9. Mam Talent - CT daję czas TT na wymyślenie talentu a później zaprezentowanie go. Można opowiedzieć kawał lub suchar zatańczyć lub zaśpiewać Jeśli CT są na TAK przeżywasz jeśli na NIE giniesz czasami zdarzają się dogrywki.

7.10. Translator - Prowadzący mówi słowo po Polsku lub Angielsku a Zadaniem TT jest przetłumaczenie tego słowa na polski/angielski.

7.11. Farmer - Gra polega na tym że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą się za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawę (boisko, czy coś z trawą). Potem np. farmer je doi i CT zabija tą np.: która dała najmniej mleka itp. Tutaj liczy się pomysłowość CT.

7.12. Nurek - Zabawa polega na tym, że TT są obróceni plecami do basenu, a prowadzący, rzuca do niego pustą broń. Potem TT wbiega do basenu, i osobą, która 1-sza wypłynie z bronią zwycięża.

7.13. Odwrotna Reakcja - CT rozpoczyna zabawę w odwrotną reakcję, jeśli Prowadzący wyda polecenie, które poprzedza fraza "odwrotna reakcja", TT musi wykonać to polecenie odwrotnie. Jeśli CT nie powie frazy "odwrotna reakcja" przed wydaniem polecenia, TT wykonuje polecenie normalnie, osoba która wykona źle daną reakcję zostaje ukarana. Przykłady: - Odwrotna reakcja kucnij - TT musi podskoczyć, -Odwrotna reakcja poskocz - TT musi kucnąć. -Podskocz - TT musi podskoczyć. -Wstań - TT musi wstać.

7.14. Pary - Prowadzący mówi: Na mój strzał z deagla (lub innej broni) szukacie sobie pary. Osoba bez pary ginie. Zabawa jest na nie parzystą ilość TT.

Kamikadze - Wtedy prowadzący udostępnia więźniom kawałek mapy z którego można poskakać i zmniejszyć życie (HP) np. drabina, klatka. Osoba, która będzie miała najmniej HP zwycięża.

7.15 Sniper - Zabawa polega na tym ze CT wchodzi na wysoki punkt na mapie z AWP i strzela na sygnał "zaczynamy" do TT. Którzy biegają ciągle byle nie stać w miejscu i nie kampić bo mogą zostać slapnięci. Ostatni który będzie miał szczęśćcie i przeżyje dostaje życzenie. CT strzela do pierwszego lepszego a nie do wybranych przez siebie TT.

7.16. Kolorki - więzień wybiera sobie kolor z listy dostępnych kolorów. Prowadzący strzela pod nim i jeśli kolor wypadnie TT ginie/przeżywa (w zależności od wariantu zabawy).

7.17. Państwa-miasta - Strażnik prosi o zrobienie szeregu, po czym mają totalny bezruch. Po wydaniu poleceń, strażnik rozpoczyna zabawę w "Państwa - miasta". Strażnik tłumaczy zasady gry, wieźniowe muszą napisać państwo danej stolicy albo stolice danego państwa, to zależy co powie prowadzący. Po wypowiedzeniu państwa lub stolicy, więźniowie muszą szybko odpowiedzieć, jeśli ktoś zgadnie, więzień wykonuje parę kroków w tył, po czym wyznacza osoby, które mają zginąć lub zostań przy życiu, zależy to od prowadzącego.

7.18. Obracany - Prowadzący mówi "obróćcie się do mnie przodem" to TT obraca się przodem, jeżeli mówi "obróćcie się do mnie tyłem" to TT obraca się tyłem. Jeżeli prowadzący powie "obróćcie się do mnie tyłem" a TT jest akurat obrócony tyłem i się ruszy, to zostaje zabity. Jeżeli ktoś robi wolno to dostaje karniaka.

7.19. Podskakiwany Quiz - Wszyscy TT są w lini. CT zadaje pytanie, TT co zna odpowiedź podskakuje, wtedy CT wyznacza osobę, która pierwsza podskoczyła i odpowiada ona na pytanie. Jeśli ktoś odpowie bez wyznaczenia przez CT (źle lub dobrze) to ginie. Jeśli dwie osoby podskoczą jednocześnie, to CT może wybrać jedną z nich poprzez losowanie lub inną zabawę.

7.20. Kill Day - Terroryści walczą ze sobą na noże. Jeśli jakiś TT zostanie złapany na posiadaniu broni, CT może go zabić.

7.21. Rymy - Prowadzący typuje słowo, do którego terroryści muszą znaleźć rym. Słowa muszą znajdować się w słowniku języka polskiego.

7b. Opis zabaw do włączenia przez menu wardena

7.22. Wojna Gangów - po rozpoczęciu zabawy TT zostają podzieleni na dwie drużyny i dostają broń. Po 30 sekundach włącza się FF i terroryści muszą zabić przeciwną drużynę. Kiedy zostanie tylko jedna drużyna, TT ma 15 sekund, żeby się rozbiec i zaczynają walczyć między sobą. Wygrywa ostatni żywy TT. Jeśli podczas trwania zabawy TT zabije CT to dostaje bana na 2 godzny.

7.23. Kurczaki - po włączeniu zabawy TT zostają zamienieni w kurczaki. Muszą oni unikać CT, a CT musi ich zabić za pomocą scouta, awp, shutgunów, revolweru lub kosy.

7.24. Ganiany - TT biegają po całej mapie, a gracze CT ich gonią. Gonimy się tylko w miejscu wyznaczonym przez prowadzącego. CT do zabicia może używać tylko noża. Jeśli TT zacznie strzelać lub wejdzie do GR to można go zabić bronią. Terroryści nie mogą się chować i kampić. Zabawa trwa dopóki nie zostanie ostatni żywy TT. Jeżeli skończy się runda, a będzie więcej żywych TT, to nikt z nich nie dostaje życzenia. Jeśli podczas trwania zabawy TT zabije CT to dostaje bana na 2 godzny.

7.25. Chowany - na początku rundy gracze CT wchodzą do GR. Terroryści mają wtedy 2 minuty na schowanie się, po tym czasie dostają freeza i nie mogą chodzić. CT może używać broni do zabicia TT. Terroryści mają zakaz podpowiadania CT gdzie schowali się inni TT. Jeżeli freez się skończy i zostanie więcej niż 1 żywy TT, to przeprowadza się z żywymi TT inne zabawy. Nie można się chować w miejscach niedostępnych dla CT. Nie można podpuszczać TT do zabicia CT. Jeśli podczas trwania zabawy TT zabije CT to dostaje bana na 2 godzny.

7.26. Zeus Day - na początku zabawy każdy gracz dostaje zeusa. Zabawa polega na zabijaniu innych TT za pomocą zeusa lub kosy. Po każdym zabiciu zeus odnawia się. Zabawa trwa dopóki nie zostanie ostatni żywy TT. Jeśli podczas trwania zabawy TT zabije CT to dostaje bana na 2 godzny.

7.27. NoScope War - zabawa polega na zabijaniu innych TT przez noscope. Gracze zostają wyposażeni w AWP i mogą nim zabijać, lub za pomocą kosy. Zabawa trwa dopóki nie zostanie ostatni żywy TT. Jeśli podczas trwania zabawy TT zabije CT to dostaje bana na 2 godzny.

8. Komendy oraz menu

8.1. Komendy dla wszystkich:

  • !credits !fajki - Służy do sprawdzenia ilości swoich fajek oraz posiadanych kapsli.
  • !koniecvip - Sprawdzisz kiedy twój VIP/S-VIP się kończy.
  • !ilerund - Sprawdzisz na ile rund masz bana na CT.
  • !spray - Gdy posiadasz VIPa/S-VIPa możesz zmienić spray na dowolny (możesz też wgrać swojego spraya).
  • !voteban - Za pomocą tej komendy gracze mogą zbanować innego gracza gdy uzbiera się odpowiednia ilość głosów
  • !votekick - Za pomocą tej komendy gracze mogą zkickować innego gracza gdy uzbiera się odpowiednia ilość głosów
  • !gangi - Otwiera się strona z gangami
  • !loteria - Jest to loteria na której jest 6 losów. 1 los kosztuje 1000 fajek. Wygrywa tylko 1 los i zbiera całą pulę.
  • !hats - zakładanie czapek (VIP)
  • !statystyki - pokazuje stronę ze statystykami jaila.
  • !osiągnięcia - pokazuje stronę ze zdobytymi przez Ciebie osiągnięciami.

8.2. Komendy oraz menu dla CT oraz Prowadzącego:

  • !w - Za pomocą tej komendy stajemy się wardenem.
  • !wylecz - Służy do wyleczenia TT.
  • !przenikanie - Włącza/wyłącza przenikanie dla wszystkich graczy.
  • !open - Służy do otwierania cel. (nie działa na każdej mapie)
  • !wmenu - Otwiera się całe menu wardena.
  • !spadochron - Włącza/wyłącza spadochron dla każdego.
  • !podziel - Dzieli TT na 2 drużyny (zielonych i czerwonych)
  • !marker - Będąc wardenem możesz sobie włączyć/wyłączyć marker (markera używamy za pomocą klawisza "E")

8.3. Komendy dla TT:

  • !fk - Gdy ktoś z CT zabił Cię niesłusznie możesz mu to zgłosić. Wtedy CT może się zabić albo wskrzesić Ciebie.
  • !revive - za 2500 fajek możesz się wskrzesić.
  • !fd - za pomocą tej komendy można na życzeniu wybrać sobie freeday'a
  • !lr - za pomocą tej komendy na życzeniu można wybrać pojedynki z CT
  • !kontrola - za pomocą tej komendy na życzeniu można przejąć kontrolę nad CT. CT spełnia wtedy zachcianki osoby mającej życzenie przez 3 min.
  • !licytacja - umożliwia sprzedaż ostatniego życzenia za papierosy.

9. Kary

9.1. Rodzaje stosowanych kar:

  • Slay - gracz zostaje zabity przez admina. W następnej rundzie może grać normalnie.
  • Kick - gracz zostaje wyrzucany z serwera. Jeśli na serwerze są wolne sloty to gracz może się z nim ponownie połączyć.
  • CT Ban - gracz ma blokadę na wchodzenie do drużyny strażników przez określoną ilość rund. Każda próba ominięcia blokady przedłuża blokadę o 2 rundy i slayuje gracza.
  • Info Ban - gracz nie może obserwować innych graczy przez określoną ilość czasu. Po śmierci wszyscy gracze są niewidzialni, a gracz, na którego została nałożona ta kara, może jedynie przemieszczać kamerę po mapie i prowadzić dyskusję na mic/audio. Warden z infobanem pokolorowany jest na żółto.
  • Mute - gracz nie może używać komunikacji głosowej przez określoną ilość czasu. Podczas trwania tej kary gracz nie może też dołączać do drużyny strażników.
  • Gag - gracz nie może pisać na czacie przez określoną ilość czasu. Gracz, na którego zostanie nałożona ta kara, nie ma prawa żądać specjalnego traktowania na zabawach, które wymagają użycia czatu.
  • Silence - połączenie Mute i Gag
  • Ban - gracz nie może grać na serwerze przez określoną ilość czasu.
  • Papierosy - graczowi (lub całemu gangu) mogą zostać zabrane papierosy. Papierosy mogą też zostać przekazane komuś innemu.

9.2. Tabela kar:

  • Pojedyncze słowa typu "cwelu": kick/silence do 48h
  • Dłuższe wiązanki: ban 1-7 dni/silence 1-14 dni (zależnie od wiązanki)
  • Wyzywanie rodziców i bardzo brzydkie wiązanki: ban 1-14 dni/silence 1-30 dni
  • Obrażanie admina: kick - 6 miesięcy bana/silence do perma
  • Nadużywanie mikrofonu lub puszczanie muzyki i innych dźwięków: kick/mute do 48h
  • Spamowanie/floodowanie: kick/gag do 48h
  • Podszywanie się pod admina: kick - 3 miesiące bana
  • Wykorzystywanie bugów: slay - 6 miesięcy bana
  • Nie słuchanie poleceń admina: slay - 24h bana
  • Reklamowanie konkurencji: ban 1 miesiąc - perm
  • Mass FK z premedytacją: ban 1-6 miesięcy
  • Gra na info: ban do 1 miesiąca i 12 miesięcy blokady na oglądanie innych
  • Dawanie info: ban 1-30 dni
  • Bezpodstawne wpisywanie !fk: kick - 3 dni bana
  • Nie spełnienie życzenia: 20 rund.
  • FK na osobie która miała życzenie: 30 rund.
  • FK (przypadkowe): 10-40 rund.
  • Mass FK za jednym razem (przypadkowe): 20-100 rund.
  • Kilkukrotne zrobienie FK (przypadkowo): 20-40 rund.
  • Bawienie się w CT: 10-20 rund.
  • Strzelanie bez powodu w CT: 10-20 rund.
  • Brak chęci prowadzenia: 20-40 rund.
  • Brak mikro lub mutacji w CT: 10000 rund (po odnalezieniu mikrofonu lub przejściu mutacji możliwość napisania podania o ub).
  • Przeszkadzanie w prowadzeniu: 10-20 rund.
  • Prowokowanie terrorystów: 10-40 rund.
  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6. Podczas zabaw obowiązuje bezruch (chyba, że warden powie inaczej).

7. Podczas zabaw które wymagają ruchu i obowiązuje totalny bezruch można wykonać tylko ten ruch.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano:

10. Zachcianką nie może być żadne życzenie wymagające posłużenia się komendą - np. lr, fd.

8. Jeżeli gracz po zrespieniu się będzie miał totalny bezruch w celi przy wyjściu z celi, tyłem do wyjścia z celi, a do końca rundy zostało jeszcze co najmniej 4 minuty i warden nie zabronił respić się to, CT ma obowiązek pozwolić mu dołączyć. W przeciwnym wypadku decyzję o możliwości dołączenia podejmuje warden.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.2. Zakazane jest:

[*]Kampienie w GR, przy teleporterach, portalach oraz secretach. W secretach można przebywać tylko na czas przejścia. Za kampienie uważa się przebywanie w jednym miejscu/pomieszczeniu. Chodzenie cały czas od początku do końca secreta uznawane jest za kampienie. Podobnie bieganie po GR lub skakanie z kostki na kostkę na parkurach.

[*]Namawianie innych graczy do votowania osoby, która nie złamała regulaminu.

2.15. "Krok" to odległość, w której gracz całkowicie wyszedł przed płaszczyznę danego obiektu a jego najdalej wysunięty punkt nie oddalił się od danego obiektu dalej niż szerokość trzech terrorystów.

2. 21. Czynności, po których więzień staje się buntownikiem:

[*]Nie wykonanie polecenie prowadzącego zgodnie z regulaminem.

4.23. Po zabiciu więźnia poinformuj go za co został zabity.

5.5. Musisz wyjaśnić zasady zabawy jeżeli dana zabawa nie jest opisana w regulaminie i poprosi o to ktoś z TT lub CT co nie ma przegranych 5 godzin na serwerze.

Nowa tabela kar.

I pewnie jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam - polecam przeczytać całość:)

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5.30. Wardenom z info-banem zabrania się przeprowadzania zabaw:  pierwsza i ostatnia reakcja, szybkie paluszki (bez użycia komendy !paluszki), pary, odmieniec, mam talent, nurek, kuleczki, dyktando i wszelkich odmian w/w zabaw.

5.31. FF może być wykorzystywany tylko do walki dwóch graczy lub dwóch drużyn graczy.

5.32. Przed rozpoczęciem zabawy poinformuj terrorystów jakie będą skutki tej zabawy.

  • Lubię to! 4
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5.31. FF może być wykorzystywany tylko do walki dwóch graczy, dwóch równych drużyn graczy lub w zabawach opisanych w regulaminie.

5.33. KD może być przeprowadzony maksymalnie raz na mapę, chyba że w bieżącej rundzie zginął warden.

  • Lubię to! 2
  • Dziękuję 1
  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.