Skocz do zawartości
SUPER TIMOR

Opis ulepszeń

Rekomendowane odpowiedzi

Adrenalina
Max Level: 6
Koszt: 10[+10/lvl]
Efekt: Zwiększona szybkość po trafieniu przeciwnika o 5%(+5%/lvl) na 0.5 (stałe) sekundy
Czas: 0.5 sekundy


Antidotum
Max Level: 5
Koszt: 20[+10/lvl]
Efekt: Złe efekty krótsze o: 5%


Anty-flash
Max Level: 4
Koszt: 10[+10/lvl]
Efekt: Redukcja oślepienia: 15%


Regeneracja armora
Max Level: 5
Koszt:5[+10/lvl]
Regeneracja: 1/sec
Efekt: Po regeneracji do 100 Armora gracz dostaje hełm.


Odpychające naboje
Max Level: 5
Koszt:15[+20/lvl]
Efekt: Przy trafieniu przeciwnika przesuwasz go o 100 jednostek do tyłu [nie działa przy nożu].


Większy magazynek
Max Level: 10
Koszt: 30[+30/lvl]
Efekt: Większy magazynek w broniach

Spoiler

 AK-47     [8]
  M4A4     [8]
  M4A1-S [8]
  P250   [3]
  P2000  [3]
  Tec9   [2]
  Nova   [2]
  Obrzym [2]  
  MP7    [5]
  PP-Bizon [5]
  MP9    [5]  
  GaliAR [5]
  SG556  [5]
  SSG08  [5]
  SCAR-20[5]
  Negev [10]
  MAG-7 [4]
  USP-S [3]
  Glock-18     [2]
  Desert Eagle [2]
  Dwie Beretty [3]
  Five-SeveN   [2]
  XM1014 [3]
  MAC-10 [5]
  UMP-45 [5]
  FAMAS  [5]
  AUG    [5]
  G3SG1  [2]
  AWP    [3]  
  M249  [10]


Damage+
Max Level: 5
Koszt: 5(+10/lvl)
Efekt: 5% więcej DMG


Import
Max Level: 2
Koszt:75(+50/lvl)
Efekt: Szansa na zachowanie broni po śmierci


Szybkie przeładowanie
Max Level: 5
Koszt: 20(+10/lvl)
Efekt: 5% szybsze przeładowanie


Ognisty pistolet
Max Level: 10
Koszt: 20(+15/lvl)
Efekt: Podpalasz strzałem z pistoletu na 0.2 sekundy.


Lodowy pistolet
Max Level: 10
Koszt: 20(+15/lvl)
Efekt: Zamrażasz strzałem z pistoletu na 0.1 sekundy


Ognisty granat
Max Level: 5
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Wybuch granatu podpala na 2 sekundy (granat musi zadać minimum 5 DMG)


Lodowy granat
Max Level: 5
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Wybuch granatu zamraża na 1 sekundę (granat musi zadać minimum 10 DMG)


Lodowy nóż
Max Level: 10
Koszt: 30(+10/lvl)
Efekt: Po trafieniu nożem przeciwnika zamrażasz go na 1 sekundę (Musisz zadać minimum 50 DMG)


Szybkostrzelność
Max Level: 10
Koszt: 12(+15/lvl)
Efekt: Zmiejsza czas pomiędzy strzałami o 10%


Zmniejszona grawitacja
Max Level: 10
Koszt: 10(+15/lvl)
Efekt: Zmniejsza grawitację o 5%


Odnawianie granatów
Max Level: 5
Koszt:5(+15/lvl)
Efekt: Odnawia granaty po czasie:

Spoiler

Granat HE: 40 sekund (-4 sekundy/lvl)
Inne granaty: 30 sekund (-3 sekundy/lvl)


HP+
Max Level: 16
Koszt: 10(+10/lvl)
Efekt: Posiadasz 8 HP na start więcej.


Impuls
Max Level: 5
Koszt: 20(+20/lvl)
Efekt: Zwiększa twoją szybkość o 20%(+20%lvl) na 0.8(stałe) sekundy gdy zostaniesz trafiony przez przeciwnika.


Long Jump (VIP)
Max Level: 5
Koszt: 20(+15/lvl)
Efekt: Zwiększa długość twojego skoku.


Medyk
Max Level: 15
Koszt: 15(+20/lvl)
Efekt: Leczysz sojuszników blisko ciebie (250 jednostek, stałe)o 5 HP (+5/lvl) co 2 sekundy (stałe).


Regeneracja HP
Max Level: 5
Koszt: 5(+10/lvl)
Efekt: Twoje HP regeneruje się w tempie 1HP/sec.


Zaopatrzenie
Max Level: 5
Koszt: 5(+15/lvl)
Efekt: Twoja zapasowa amunicja odnawia się co 3 sekundy. Ilość odnawianej amunicji wzrasta wraz z lvl.


Niewidzialność (VIP)
Max Level: 5
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Na maksymalnym poziomie widać cię o 65% mniej.


Wampiryzm
Max Level: 10
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Regenerujesz swoje HP z 0,75% zadanych obrażeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wszystko teraz ładnie i pięknie :)

*Pssst*

Mojego autorstwa z pomocą Timora <3

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.