Skocz do zawartości
SUPER TIMOR

Opis ulepszeń

Rekomendowane odpowiedzi

Adrenalina
Max Level: 6
Koszt: 10[+10/lvl]
Efekt: Zwiększona szybkość po trafieniu przeciwnika o 5%(+5%/lvl) na 0.5 (stałe) sekundy
Czas: 0.5 sekundy


Antidotum
Max Level: 5
Koszt: 20[+10/lvl]
Efekt: Złe efekty krótsze o: 5%


Anty-flash
Max Level: 4
Koszt: 10[+10/lvl]
Efekt: Redukcja oślepienia: 15%


Regeneracja armora
Max Level: 5
Koszt:5[+10/lvl]
Regeneracja: 1/sec
Efekt: Po regeneracji do 100 Armora gracz dostaje hełm.


Odpychające naboje
Max Level: 5
Koszt:15[+20/lvl]
Efekt: Przy trafieniu przeciwnika przesuwasz go o 100 jednostek do tyłu [nie działa przy nożu].


Większy magazynek
Max Level: 10
Koszt: 30[+30/lvl]
Efekt: Większy magazynek w broniach

Spoiler

 AK-47     [8]
  M4A4     [8]
  M4A1-S [8]
  P250   [3]
  P2000  [3]
  Tec9   [2]
  Nova   [2]
  Obrzym [2]  
  MP7    [5]
  PP-Bizon [5]
  MP9    [5]  
  GaliAR [5]
  SG556  [5]
  SSG08  [5]
  SCAR-20[5]
  Negev [10]
  MAG-7 [4]
  USP-S [3]
  Glock-18     [2]
  Desert Eagle [2]
  Dwie Beretty [3]
  Five-SeveN   [2]
  XM1014 [3]
  MAC-10 [5]
  UMP-45 [5]
  FAMAS  [5]
  AUG    [5]
  G3SG1  [2]
  AWP    [3]  
  M249  [10]


Damage+
Max Level: 5
Koszt: 5(+10/lvl)
Efekt: 5% więcej DMG


Import
Max Level: 2
Koszt:75(+50/lvl)
Efekt: Szansa na zachowanie broni po śmierci


Szybkie przeładowanie
Max Level: 5
Koszt: 20(+10/lvl)
Efekt: 5% szybsze przeładowanie


Ognisty pistolet
Max Level: 10
Koszt: 20(+15/lvl)
Efekt: Podpalasz strzałem z pistoletu na 0.2 sekundy.


Lodowy pistolet
Max Level: 10
Koszt: 20(+15/lvl)
Efekt: Zamrażasz strzałem z pistoletu na 0.1 sekundy


Ognisty granat
Max Level: 5
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Wybuch granatu podpala na 2 sekundy (granat musi zadać minimum 5 DMG)


Lodowy granat
Max Level: 5
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Wybuch granatu zamraża na 1 sekundę (granat musi zadać minimum 10 DMG)


Lodowy nóż
Max Level: 10
Koszt: 30(+10/lvl)
Efekt: Po trafieniu nożem przeciwnika zamrażasz go na 1 sekundę (Musisz zadać minimum 50 DMG)


Szybkostrzelność
Max Level: 10
Koszt: 12(+15/lvl)
Efekt: Zmiejsza czas pomiędzy strzałami o 10%


Zmniejszona grawitacja
Max Level: 10
Koszt: 10(+15/lvl)
Efekt: Zmniejsza grawitację o 5%


Odnawianie granatów
Max Level: 5
Koszt:5(+15/lvl)
Efekt: Odnawia granaty po czasie:

Spoiler

Granat HE: 40 sekund (-4 sekundy/lvl)
Inne granaty: 30 sekund (-3 sekundy/lvl)


HP+
Max Level: 16
Koszt: 10(+10/lvl)
Efekt: Posiadasz 8 HP na start więcej.


Impuls
Max Level: 5
Koszt: 20(+20/lvl)
Efekt: Zwiększa twoją szybkość o 20%(+20%lvl) na 0.8(stałe) sekundy gdy zostaniesz trafiony przez przeciwnika.


Long Jump (VIP)
Max Level: 5
Koszt: 20(+15/lvl)
Efekt: Zwiększa długość twojego skoku.


Medyk
Max Level: 15
Koszt: 15(+20/lvl)
Efekt: Leczysz sojuszników blisko ciebie (250 jednostek, stałe)o 5 HP (+5/lvl) co 2 sekundy (stałe).


Regeneracja HP
Max Level: 5
Koszt: 5(+10/lvl)
Efekt: Twoje HP regeneruje się w tempie 1HP/sec.


Zaopatrzenie
Max Level: 5
Koszt: 5(+15/lvl)
Efekt: Twoja zapasowa amunicja odnawia się co 3 sekundy. Ilość odnawianej amunicji wzrasta wraz z lvl.


Niewidzialność (VIP)
Max Level: 5
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Na maksymalnym poziomie widać cię o 65% mniej.


Wampiryzm
Max Level: 10
Koszt: 15(+10/lvl)
Efekt: Regenerujesz swoje HP z 0,75% zadanych obrażeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wszystko teraz ładnie i pięknie :)

*Pssst*

Mojego autorstwa z pomocą Timora <3

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zajebioza wrecz 

Edytowane przez Honey Cocaine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.