Skocz do zawartości
San Sebastian

ze "Wyrzucanie" Zombie do środka.

Rekomendowane odpowiedzi

Czasem strzelając w zombie, strzały zamiast odpychać, przyciągają ich do środka.
Np: na Piratach w pewnym momencie bronimy małego przejścia, przez który występuje w/w błąd.
Dodam, że dzieje się tak bez udziału granatów, materii, kos, tylko przy "bronieniu" ( czyt. strzelaniu ).
Także na minimapach z mapy ze_games_v1 ów błąd występuje.

2. Okoliczności i powtarzalność:

Błąd występuje bodajże przy wszystkich małych przejściach, przez które trzeba przejść.

3. Godzina:

Ostatnim razem błąd pojawił się dzisiaj koło godziny 16.30-17.

4. Komunikaty i konsola

Brak błędów i komunikatów w konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adi weź przeklej funkcję knockbacku dla zombie. Nie wiem w którym pluginie to się chowa, ale podejrzewam że funkcja jest przestarzała w opór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam
Błąd niestety dalej występuje.
Ostatni raz zaobserwowany wczoraj około godziny 21-22.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia co jest powodem i jak go naprawić. Jeśli nikt nie ma na to rozwiązania, to zamykam za kilka dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj usunąć ten knockback_fix całkowicie, a jak to nei pomoże to pomyślimy co dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma na serwerze knockbak_fix, jest tylko csgo_movement_unlocker do którego dałem linka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wgranie najnowszych wersji sourcemoda, metamoda i ZR franuga. ZR może crashować serwer, więc franug sugerował wgrać też to:

https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2627566&postcount=32

 

Update'y tych 3 pluginów powinny wystarczyć, bo było wiele błędów od czasu wgrania danger zone'a, ale takiego jak u nas nigdzie nie widzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem, czy problem nadal występuje?

 

Z tego co pamiętam, to w ZR franuga mieliśmy jakieś swoje modyfikacje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieliśmy, ale nie pamiętam co to było, bo chyba tylko ty coś w tym kiedyś zmieniałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Merxy. napisał:

Mieliśmy, ale nie pamiętam co to było, bo chyba tylko ty coś w tym kiedyś zmieniałeś.

Na pewno były tam klasy dla vip wgrane, bo poza sebą nikt nie może ich wybierać, ale wydaje mi się, że było coś jeszcze @Adi

 

Do tego efekt jakby się zmniejszył, ale nie zniknął. Może trzeba zmienić ustawienia knockbacku w zr?

Edytowane przez Merxy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasy VIP chyba zrobione. Ustawienia knockbacku w ZR dotyczą jedynie siły knockbacku, a nie kierunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda ten knockback? W którąś stronę musi wypychać, nawet jeśli jest losowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozumiem to w 99% wypycha do tyłu, a w przejściach czasami wypycha do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W większości wypycha tak jak powinno, tylko czasem w węższych przejściach zamiast odpychać, to przyciąga Zombie do Nas.
I to w przejściach, gdzie trzeba kucnąć, żeby przejść, może to też ma jakieś znaczenie.

Edytowane przez San Sebastian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może hitboxy się jakoś inaczej układają i model zombie myśli, że dostaje w plecy a nie w brzuch?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na żywobpatrząc to wygląda tak, że strzelasz ciągle do zombie i kogo cofie i w pewnym momencie go jakby rzuca w przód kawałek przed miejscem gdzie stał na początku. To jest taki jakby szybki ślizg. Może ma to coś wspólnego z duchem, skoro na innych serwerach ze tego nie ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden błąd spowodował kolejny...
Teraz niektórzy po zarażeniu nie otrzymują modelu zombie i mają jakieś 100-150hp, więc w praktyce są na strzał/dwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po restarcie serwera się naprawi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli restartowałeś serwer od wtedy, to nie podziałało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zaobserwowałem, to strzały już nie przyciągają niektóre zombie, a odpychają :)

Niestety dalej jest bug, że niektóre osoby po zarażeniu nie zmieniają modelu postaci i bardzo ciężko jest ich odróżnić, przy czym nie idzie ich jeszcze odrzucić poprzez strzelanie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że zawsze dotyczy to tego modelu takiego niebieskiego tej kobiety.. zawsze ludzie mają go - 150hp i nie dostają obrażeń od CT :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, SUPER TIMOR napisał:

Zauważyłem, że zawsze dotyczy to tego modelu takiego niebieskiego tej kobiety.. zawsze ludzie mają go - 150hp i nie dostają obrażeń od CT :P

Ten model to z tego co pamiętam nazywa się Lux :) 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.