Skocz do zawartości
✮ProAmek✮

odrzucone  PODANIE ✮ProAmek✮(Powrót Króla)

✮ProAmek✮(Powrót Króla) NA ADMINA?  

41 użytkowników zagłosowało

1. 1. ✮ProAmek✮(Powrót Króla) NA ADMINA?

Rekomendowane odpowiedzi

1. Imię, Nick, Steam ID.

✮ProAmek✮(Powrót Króla) STEAM_0:0:116105427

2. Wiek i coś o sobie.

Amadeusz lat 23. z zawodu Jestem mechanikiem samochodowym, interesuje sie motoryzacja, sportem oraz sztukami walk.

3. Jakim dysponujesz czasem?

w Tygodniu - 3-5h, w Weekend 10-15h.

4. Doświadczenie w administracji serwerem.

W dawnej przeszłości miałem admina ale mało z tego okresu czasu pamietam.

5. Czy posiadasz mikrofon?

Tak.

6. Czy dasz radę utrzymywać aktywnego VIPa?

Tak.

7. Twoja ranga w CS:GO.

Suprime

8. Ilość banów ze strony sourcebans.*

1

9. Link do banów ze strony sourcebans.*

https://www.cs-placzabaw.pl/bans/index.php?p=banlist&searchText=✮ProAmek✮(Powrót+Króla)&Submit=Search

10. Ilość godzin przegranych w CS:GO.

Na głównym koncie 1800h , łacznie ok 3000h.

11. Znajomość Sourcemoda w/g skali - link

5

12. Dlaczego ty?

Ponieważ chciałbym chociaż w małym stopniu dopowadzić serwer do porządku dziennego i przywrócić gre na tym serwerze jak jak wygladało to wcześniej przed dodaniem free to play,oraz pomóc innym adminom tego serwera, bo nie każdy ma czas zeby siedziec całymi dniami. Wiem może nie nadaje sie na admina na innym serwerach z powodu wyzwisk  ale muszę czasami odpowiedzieć na wyzwiska i obelgi które są kierowane w moja stonę. nie jestem początkujacym graczem tej serwerowni bo z przerwami gram przez 4 lata .

13. Znajomość języka angielskiego.

3/10

14. Link do Twoich statystyk z hlstats serwera, na który piszesz podanie.

https://www.cs-placzabaw.pl/stats/hlstats.php?mode=playerinfo&player=696474

Edytowane przez ✮ProAmek✮
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jestem na NIE

Głównym powodem jest twoja toksyczna reputacja.

35 minut temu, ✮ProAmek✮ napisał:

12. Dlaczego ty?