Skocz do zawartości
Nowe IP serwerów JAIL, ARENY, KNIFE, BHOP - kliknij Czytaj więcej.. ×

Sklep  

4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Wprowadzamy aktualną propozycję sklepu?

    • Tak
      4
    • Nie
      0
    • Sklep wymaga zmian (wymagany post który przedmiot wymaga zmian, jakich konkretnie i dlaczego).
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsza większa propozycja reworka dotyczy sklepu, poniżej propozycje które ustaliliśmy wspólnie w gronie administracyjnym.

Zanim jednak:

Myślimy, że serwer potrzebuje TOTALNEGO resetu (dotyczy to rankingu, kredytów, rang, poziomów - wszystkiego), ale naszym skromnym zdaniem powinno to nastąpić dopiero po wprowadzeniu większej ilości zmian, tak by można było wszystko przetestować i zacząć od nowa na praktycznie przebudowanym serwerze. Oczywiście wiemy, że taka przebudowa potrzebuje czasu, ale myślę że małymi kroczkami jakoś do tego dojdziemy za jakiś czas :)

 

Wracając do tematu:

 

Założenia:

 - Dostępność sklepu - bez zmian, czyli tylko w czasie rundy właściwej (w budowaniu i pre time - zablokowany)

 - Ograniczenie kupowania tych samych przedmiotów przez 15sekund po zakupie (czyli po prostu cooldown na 15s na zakupy TEGO samego itema)

Spoiler

Krótkie wytłumaczenie skąd taki cd. Jest to ukłon w stronę nowych gracz i jednocześnie zwiększenie poziomu trudności na serwerze. W tym momencie da się wejść do każdej kampy, nawet takiej ultra trudnej, nie posiadając zbyt wysokich umiejętności. Wszystko bazuje na tym by wydać jak najwięcej dolarów. Po wprowadzeniu CD będzie trzeba odpowiednio zarządzać naszymi zakupami co samo w sobie stwarza dodatkową trudność. Myślimy, że ułatwi to także grę nowym graczom do których często inni nowi kupują po prostu przesadnie dużo HP. Ogólnie cała propozycja sklepu opiera się na tym 15s CD i sklep jest pod to zbalansowany.

 

 

 

 

Przedmioty dla CT:

 

 

NORMAL

 

- 100hp - 80$

 

- 60 hp - 45$

 

- Nade - 30$

 

- Freeze - 50$

 

- Autokampa - 200$ - Scar-20 powtarzalny karabinek snajperski, niezastąpiony przy długich bazach.

Spoiler

Wrzucamy ją ze standardowymi ustawieniami.

Porównałem dmg zadawany z  autokampy do ak47, wychodzi praktycznie to samo (różnica niecałe 100dmg na sekundę na niekorzyść scara). Cena do testów, myślimy o przedziale 100-200$ ale warto to sprawdzić "w praniu"

 

 - Młot Thorka - 400$ - Mistyczna broń Thorka, władcy Jailbreak'a, uderzenie nim odrzuca wszystkie zombie w zasięgu, na odległość 5m.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: standardowy jak kosa ale trafia w każdy cel w zasięgu, nie blokuje się na jednym, najbliższym modelu.

Amunicja: jednorazowe użycie.

Działanie: wyraźne odrzucenie (na oko 5m).

Skin: https://gamebanana.com/skins/160308

5a7092370d7d3.jpg

 

 

- Granat oślepiający - 300$ - Granat błyskowy, który oślepia zombie w zasięgu wybuchu.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg rzutu - standardowy dla granatów.

Zasięg wybuchu (średnica) - ~1m

Efektywność zasięgu: Każdy w zasięgu, nie ważne jak zostanie skierowana kamera.

Amunicja: jednorazowe.

Działanie: Oślepia zombie na 2s tworząc czarny ekran.

Skin: https://gamebanana.com/skins/134473

5383772fb1613.jpg

 

 - Ruletka - 600$ - Wzmacnia losowe statystyki gracza na okres całej rundy.

Spoiler

Specyfikacja:

  - Ponowny zakup po upłynięciu cooldown'u zamienia efekty, nie nakłada.

  - Wzmocnienie trwa całą rundę.

 

Wzmocnienia:

Dmg zmniejszony do 0.8 - 30%

Dmg bez zmian - 50%

Dmg zwiększony o 1,2- 40%

Dmg zwiększony o 1,5 - 30%

Dmg zwiększony o 1,8 - 15%

Dmg zwiększony o 2 - 10%

Szybkostrzelność bez zmian - 50%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,2 - 40%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,5 - 30%

Szybkostrzelność zwiększona o 1.8 - 15%

Szybkostrzelność zwiększona o 2 - 10%

Dodaje efekt podpalenia z 33 dmg / s -15% - efekt podpalenia trwa 10sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać jest spowolniona i "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt podpalenia 66 dmg /s - 10%

Dodaje efekt podpalenia z 100 dmg /s - 5%

Dodaje efekt zatrucia z 66 dmg/s - 15% - efekt zatrucia trwa 10 sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać NIE jest spowolniona i  NIE "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt zatrucia z 120 dmg/s - 8%

Dodaje efekt zatrucia z 200 dmg/s - 5%

Dodaje efekt braku rozrzutu - 3%

Dodaje efekt nieskończonej amunicji - 3%

Dodaje NEGEV'a z nieskończoną amunicją - 1%

 

 

 

 

VIP

 

 

 - Złota kosa - bez zmian.

  - Bazooka - 400$ - Wyrzutnia rakiet miotająca pociskiem o dużym zasięgu.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg strzału: ~10m

Zasięg wybuchu (średnica): ~3m

Amunicja: jednorazowe.

Obrażenia: 3500 HP

Skin: https://gamebanana.com/skins/161067

5a95b37e9c465.jpg

 

 - Granat śmierdziel - 50$ - Granat który zatruwa każdego w zasięgu i zadaje obrażenia w czasie.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg miotania i wybuchu - ten sam co aktualny nade.

Amunicja: jednorazowy.

Obrażenia: 100 HP co sekundę, działanie utrzymuje się 10 sekund. Także całkowite obrażenia to 1000HP.

Dodatkowe: efekty nie nakładają się, po rzuceniu drugiego granatu (np przez teammate'a, znika efekt poprzedni i pojawia się nowy, żeby nie było zbyt OP dla wspólnych kamp). Nie wprowadza efektu  podpalenia jak w przypadku nade'a, nie spowalnia postacci i nie przeszkadza jej w żaden sposób, tylko zadaje czysty dmg.

Skin: https://gamebanana.com/skins/12894 zielony

52263df06e12d.jpg

 

 - Adrenalina - 200$ - Porcja przyśpieszającej adrenaliny.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na sobie.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: przyśpiesza postać o 100% na 5 sekund.

Dodatkowe: używa w momencie zakupu (nie można przenosić lub trzymać w ekwipunku - w ramach balansu).

Skin: ten sam co na jail break, niestety nie możemy znaleźć na necie :D

 

 - Nieśmiertelność - 400$ - Postać okresowo zyskuje odporność na wszelkie obrażenia.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na sobie.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: Niewrażliwość na obrażenia i spowolnienia (nie spowalnia ct mimo uderzenia zombie) na 1,5sekundy.

Skin: Jeżeli ktoś potrafi to  proponujemy podświetlenie modelu CT na niebiesko podczas trwania efektu (efekt glow model), obramówka postaci. Niestety nie możemy nic takiego znaleźć gotowego :(.

 

 

 - Ruletka premium - 650$ - Ulepszona wersja ruletki z większą szansą i efektami.

Spoiler

Specyfikacja:

  - Ponowny zakup po upłynięciu cooldown'u zamienia efekty, nie nakłada.

  - Wzmocnienie trwa całą rundę.

 

Wzmocnienia:

Dmg bez zmian -50%

Dmg zwiększony o 1,3- 50%

Dmg zwiększony o 1,5 - 40%

Dmg zwiększony o 1,8 - 25%

Dmg zwiększony o 2 - 15%

Szybkostrzelność bez zmian - 50%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,3 - 50%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,5 - 40%

Szybkostrzelność zwiększona o 1.8 - 25%

Szybkostrzelność zwiększona o 2 - 15%

Dodaje efekt podpalenia z 33 dmg / s -25% - efekt podpalenia trwa 10sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać jest spowolniona i "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt podpalenia 66 dmg /s - 15%

Dodaje efekt podpalenia z 100 dmg /s - 10%

Dodaje efekt zatrucia z 66 dmg/s - 25% - efekt zatrucia trwa 10 sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać NIE jest spowolniona i  NIE "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt zatrucia z 120 dmg/s - 12%

Dodaje efekt zatrucia z 200 dmg/s - 10%

Dodaje efekt braku rozrzutu - 6%

Dodaje efekt nieskończonej amunicji - 6%

Dodaje NEGEV'a z nieskończoną amunicją - 2%

 

 

S-VIP

 

 

 - Miecz Samuraja - 400$ - Pradawny miecz Samuraja który przetnie wszystko na swej drodze.

Spoiler

Specyfikacja:

Model: zamieniony zeus.

Zasięg: jak kosa - uderzenie tylko pierwszy napotkany model, nie przechodzi na kolejne.

Amunicja: jednorazowe uderzenie.

Obrażenia: 20 000 HP.

Skin: https://gamebanana.com/skins/132676

https://files.gamebanana.com/img/ss/skins/53214b3a90199.jpg

 

 

 

 

Przedmioty dla Zombie:

 

 

NORMAL

 

 

 - 1000 HP - 50$

 

 - 2000 HP - 100$

 

 - Krew Sasuke - 350$ - Przyśpiesza i niweluje efekty spowolnienia przez krótką chwilę.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na siebie

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: przyśpieszenie o 200% na 3 sekundy, daje efekt niewrażliwości na wszelkie efekty zamrożenia, podpalenia i spowolnienia od strzelania, odrzucenia, usuwa aktualnie nałożone.

Skin: Tutaj również proponujemy glow model jeżeli się uda, jeżeli nie - to brak. Kolor fioletowy.

 

 

VIP

 

 

 

 - 3000 HP - 140$

 

- Nemezis Killua - 650$ - Totalna niewrażliwość na obrażenia i efekty ubocze przez krótki okres czasu.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na sobie.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: Totalna niewrażliwość na DMG, oraz wszelkie efekty spowolnienia, podpalenia itp. Czas trwania 3 sekundy.

Skin: to co wyżej, tylko czerwony. Na 1.6 widziałem fajny skin nemezisa z dźwiękiem itp, jakbym znalazł na cs go, to zarzucę :D

 

 

 

S-VIP

 

 

 

 - 1000 HP - 40$

 

- Toksyczna broń - 300$ - Zombie zyskuje możliwość oślepienia wroga w niezbyt kulturalny sposób.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: ~5m na wprost, 2m na boki.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: Oślepienie TRAFIONEGO w przód CT na 1,5sekundy. Oślepia wszystkich trafionych CT (czarny ekran) jeżeli się nie odwrócą.

Skin: szukamy skina z l4d moda gdzie zombie "rzygał" na przeciwnika i zamiast czarnego ekranu są zielone gluty. Będzie dodane.

 

  • Lubię to! 4
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.