Skocz do zawartości

Sklep  

5 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Wprowadzamy aktualną propozycję sklepu?

    • Tak
      5
    • Nie
      0
    • Sklep wymaga zmian (wymagany post który przedmiot wymaga zmian, jakich konkretnie i dlaczego).
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsza większa propozycja reworka dotyczy sklepu, poniżej propozycje które ustaliliśmy wspólnie w gronie administracyjnym.

Zanim jednak:

Myślimy, że serwer potrzebuje TOTALNEGO resetu (dotyczy to rankingu, kredytów, rang, poziomów - wszystkiego), ale naszym skromnym zdaniem powinno to nastąpić dopiero po wprowadzeniu większej ilości zmian, tak by można było wszystko przetestować i zacząć od nowa na praktycznie przebudowanym serwerze. Oczywiście wiemy, że taka przebudowa potrzebuje czasu, ale myślę że małymi kroczkami jakoś do tego dojdziemy za jakiś czas :)

 

Wracając do tematu:

 

Założenia:

 - Dostępność sklepu - bez zmian, czyli tylko w czasie rundy właściwej (w budowaniu i pre time - zablokowany)

 - Ograniczenie kupowania tych samych przedmiotów przez 15sekund po zakupie (czyli po prostu cooldown na 15s na zakupy TEGO samego itema)

Spoiler

Krótkie wytłumaczenie skąd taki cd. Jest to ukłon w stronę nowych gracz i jednocześnie zwiększenie poziomu trudności na serwerze. W tym momencie da się wejść do każdej kampy, nawet takiej ultra trudnej, nie posiadając zbyt wysokich umiejętności. Wszystko bazuje na tym by wydać jak najwięcej dolarów. Po wprowadzeniu CD będzie trzeba odpowiednio zarządzać naszymi zakupami co samo w sobie stwarza dodatkową trudność. Myślimy, że ułatwi to także grę nowym graczom do których często inni nowi kupują po prostu przesadnie dużo HP. Ogólnie cała propozycja sklepu opiera się na tym 15s CD i sklep jest pod to zbalansowany.

 

 

 

 

Przedmioty dla CT:

 

 

NORMAL

 

- 100hp - 80$ - OK

 

- 60 hp - 45$ - OK

 

- Nade - 30$ - OK

 

- Freeze - 50$ - OK

 

- Autokampa - 200$ - Scar-20 powtarzalny karabinek snajperski, niezastąpiony przy długich bazach. - OK

Spoiler

Wrzucamy ją ze standardowymi ustawieniami.

Porównałem dmg zadawany z  autokampy do ak47, wychodzi praktycznie to samo (różnica niecałe 100dmg na sekundę na niekorzyść scara). Cena do testów, myślimy o przedziale 100-200$ ale warto to sprawdzić "w praniu"

 

 - Młot Thorka - 400$ - Mistyczna broń Thorka, władcy Jailbreak'a, uderzenie nim odrzuca wszystkie zombie w zasięgu, na odległość 5m. - OK

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: standardowy jak kosa ale trafia w każdy cel w zasięgu, nie blokuje się na jednym, najbliższym modelu.

Amunicja: jednorazowe użycie.

Działanie: wyraźne odrzucenie (na oko 5m).

Skin: https://gamebanana.com/skins/160308

5a7092370d7d3.jpg

 

 

- Granat oślepiający - 300$ - Granat błyskowy, który oślepia zombie w zasięgu wybuchu.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg rzutu - standardowy dla granatów.

Zasięg wybuchu (średnica) - ~1m

Efektywność zasięgu: Każdy w zasięgu, nie ważne jak zostanie skierowana kamera.

Amunicja: jednorazowe.

Działanie: Oślepia zombie na 2s tworząc czarny ekran.

Skin: https://gamebanana.com/skins/134473

5383772fb1613.jpg

 

 - Ruletka - 600$ - Wzmacnia losowe statystyki gracza na okres całej rundy.

Spoiler

Specyfikacja:

  - Ponowny zakup po upłynięciu cooldown'u zamienia efekty, nie nakłada.

  - Wzmocnienie trwa całą rundę.

 

Wzmocnienia:

Dmg zmniejszony do 0.8 - 30%

Dmg bez zmian - 50%

Dmg zwiększony o 1,2- 40%

Dmg zwiększony o 1,5 - 30%

Dmg zwiększony o 1,8 - 15%

Dmg zwiększony o 2 - 10%

Szybkostrzelność bez zmian - 50%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,2 - 40%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,5 - 30%

Szybkostrzelność zwiększona o 1.8 - 15%

Szybkostrzelność zwiększona o 2 - 10%

Dodaje efekt podpalenia z 33 dmg / s -15% - efekt podpalenia trwa 10sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać jest spowolniona i "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt podpalenia 66 dmg /s - 10%

Dodaje efekt podpalenia z 100 dmg /s - 5%

Dodaje efekt zatrucia z 66 dmg/s - 15% - efekt zatrucia trwa 10 sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać NIE jest spowolniona i  NIE "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt zatrucia z 120 dmg/s - 8%

Dodaje efekt zatrucia z 200 dmg/s - 5%

Dodaje efekt braku rozrzutu - 3%

Dodaje efekt nieskończonej amunicji - 3%

Dodaje NEGEV'a z nieskończoną amunicją - 1%

 

 

 

 

VIP

 

 

 - Złota kosa - bez zmian. - OK

  - Bazooka - 400$ - Wyrzutnia rakiet miotająca pociskiem o dużym zasięgu. - OK

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg strzału: ~10m

Zasięg wybuchu (średnica): ~3m

Amunicja: jednorazowe.

Obrażenia: 3500 HP

Skin: https://gamebanana.com/skins/161067

5a95b37e9c465.jpg

 

 - Granat śmierdziel - 50$ - Granat który zatruwa każdego w zasięgu i zadaje obrażenia w czasie.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg miotania i wybuchu - ten sam co aktualny nade.

Amunicja: jednorazowy.

Obrażenia: 100 HP co sekundę, działanie utrzymuje się 10 sekund. Także całkowite obrażenia to 1000HP.

Dodatkowe: efekty nie nakładają się, po rzuceniu drugiego granatu (np przez teammate'a, znika efekt poprzedni i pojawia się nowy, żeby nie było zbyt OP dla wspólnych kamp). Nie wprowadza efektu  podpalenia jak w przypadku nade'a, nie spowalnia postacci i nie przeszkadza jej w żaden sposób, tylko zadaje czysty dmg.

Skin: https://gamebanana.com/skins/12894 zielony

52263df06e12d.jpg

 

 - Adrenalina - 200$ - Porcja przyśpieszającej adrenaliny.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na sobie.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: przyśpiesza postać o 100% na 5 sekund.

Dodatkowe: używa w momencie zakupu (nie można przenosić lub trzymać w ekwipunku - w ramach balansu).

Skin: ten sam co na jail break, niestety nie możemy znaleźć na necie :D

 

 - Nieśmiertelność - 400$ - Postać okresowo zyskuje odporność na wszelkie obrażenia.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na sobie.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: Niewrażliwość na obrażenia i spowolnienia (nie spowalnia ct mimo uderzenia zombie) na 1,5sekundy.

Skin: Jeżeli ktoś potrafi to  proponujemy podświetlenie modelu CT na niebiesko podczas trwania efektu (efekt glow model), obramówka postaci. Niestety nie możemy nic takiego znaleźć gotowego :(.

 

 

 - Ruletka premium - 650$ - Ulepszona wersja ruletki z większą szansą i efektami.

Spoiler

Specyfikacja:

  - Ponowny zakup po upłynięciu cooldown'u zamienia efekty, nie nakłada.

  - Wzmocnienie trwa całą rundę.

 

Wzmocnienia:

Dmg bez zmian -50%

Dmg zwiększony o 1,3- 50%

Dmg zwiększony o 1,5 - 40%

Dmg zwiększony o 1,8 - 25%

Dmg zwiększony o 2 - 15%

Szybkostrzelność bez zmian - 50%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,3 - 50%

Szybkostrzelność zwiększona o 1,5 - 40%

Szybkostrzelność zwiększona o 1.8 - 25%

Szybkostrzelność zwiększona o 2 - 15%

Dodaje efekt podpalenia z 33 dmg / s -25% - efekt podpalenia trwa 10sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać jest spowolniona i "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt podpalenia 66 dmg /s - 15%

Dodaje efekt podpalenia z 100 dmg /s - 10%

Dodaje efekt zatrucia z 66 dmg/s - 25% - efekt zatrucia trwa 10 sekund, strzał nakłada efekt od nowa w bazowej ilości (resetuje efekt, więc co strzał zadaje 33dmg i tyle samo hp ubywa co sekundę jeżeli w cel nie strzelimy ponownie), nie kumuluje się, podczas efektu postać NIE jest spowolniona i  NIE "podskakuje" na pixelu tak jak podczas podpalenia z Nade'a.

Dodaje efekt zatrucia z 120 dmg/s - 12%

Dodaje efekt zatrucia z 200 dmg/s - 10%

Dodaje efekt braku rozrzutu - 6%

Dodaje efekt nieskończonej amunicji - 6%

Dodaje NEGEV'a z nieskończoną amunicją - 2%

 

 

S-VIP

 

 

 - Miecz Samuraja - 400$ - Pradawny miecz Samuraja który przetnie wszystko na swej drodze. - OK

Spoiler

Specyfikacja:

Model: zamieniony zeus.

Zasięg: jak kosa - uderzenie tylko pierwszy napotkany model, nie przechodzi na kolejne.

Amunicja: jednorazowe uderzenie.

Obrażenia: 20 000 HP.

Skin: https://gamebanana.com/skins/132676

https://files.gamebanana.com/img/ss/skins/53214b3a90199.jpg

 

 

 

 

Przedmioty dla Zombie:

 

 

NORMAL

 

 

 - 1000 HP - 50$ - OK

 

 - 2000 HP - 100$ - OK

 

 - Krew Sasuke - 350$ - Przyśpiesza i niweluje efekty spowolnienia przez krótką chwilę.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na siebie

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: przyśpieszenie o 200% na 3 sekundy, daje efekt niewrażliwości na wszelkie efekty zamrożenia, podpalenia i spowolnienia od strzelania, odrzucenia, usuwa aktualnie nałożone.

Skin: Tutaj również proponujemy glow model jeżeli się uda, jeżeli nie - to brak. Kolor fioletowy.

 

 

VIP

 

 

 

 - 3000 HP - 140$ - OK

 

- Nemezis Killua - 650$ - Totalna niewrażliwość na obrażenia i efekty ubocze przez krótki okres czasu.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: na sobie.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: Totalna niewrażliwość na DMG, oraz wszelkie efekty spowolnienia, podpalenia itp. Czas trwania 3 sekundy.

Skin: to co wyżej, tylko czerwony. Na 1.6 widziałem fajny skin nemezisa z dźwiękiem itp, jakbym znalazł na cs go, to zarzucę :D

 

 

 

S-VIP

 

 

 

 - 1000 HP - 40$ - //NIE

 

- Toksyczna broń - 300$ - Zombie zyskuje możliwość oślepienia wroga w niezbyt kulturalny sposób.

Spoiler

Specyfikacja:

Zasięg: ~5m na wprost, 2m na boki.

Amunicja: jednorazowe.

Efekt: Oślepienie TRAFIONEGO w przód CT na 1,5sekundy. Oślepia wszystkich trafionych CT (czarny ekran) jeżeli się nie odwrócą.

Skin: szukamy skina z l4d moda gdzie zombie "rzygał" na przeciwnika i zamiast czarnego ekranu są zielone gluty. Będzie dodane.

 

  • Lubię to! 4
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Myślimy, że serwer potrzebuje TOTALNEGO resetu (dotyczy to rankingu, kredytów, rang, poziomów - wszystkiego)

 

Będzie.

 

 

Cytat

 Ograniczenie kupowania tych samych przedmiotów przez 15sekund po zakupie (czyli po prostu cooldown na 15s na zakupy TEGO samego itema)

 

Cooldown możemy zrobić, ale na cały sklep. Skoro CD ma być na cały sklep, to zostawiamy 15 sekund, czy zmniejszamy do np. 10 sekund?

 

 

Cytat

Miecz Samuraja - 400$ - Pradawny miecz Samuraja który przetnie wszystko na swej drodze. - OK

 

Timor zrobił, jednak tego modelu nie dało się wykorzystać. Znalazł w necie jakiś inny.


 

Cytat

 

- Adrenalina - 200$ - Porcja przyśpieszającej adrenaliny.

Skin: ten sam co na jail break, niestety nie możemy znaleźć na necie

 

 

Adrenalina na JB nie ma żadnego skina. Ona po prostu przyśpiesza po uaktywnieniu - tak samo będzie tutaj.

 

 

Cytat

- Krew Sasuke - 350$ - Przyśpiesza i niweluje efekty spowolnienia przez krótką chwilę.

Efekt: przyśpieszenie o 200% na 3 sekundy, daje efekt niewrażliwości na wszelkie efekty zamrożenia, podpalenia i spowolnienia od strzelania, odrzucenia, usuwa aktualnie nałożone.

 

Nie da się zrobić usunięcia aktualnie nałożonych efektów. Żeby zrobić odporność na spowolnienia od strzelania i odrzucenia, to musiałbym zablokować DMG od broni, czyli będzie to bardzo zbliżone do Nemezis Killua. Nie jestem przekonany co do tego itemu - efekt działa na 3 sek, znacznie więcej czasu zajmie otwarcie menu, wyszukanie tego itemu i zakup. W czasie gry nie ma na to zbytnio czasu. Wyjdzie na to, że z tego itemu będą mogli korzystać tylko pro-gracze, którzy będą mieli na wszystko bindy.

 

 

Cytat

- Nemezis Killua - 650$ - Totalna niewrażliwość na obrażenia i efekty ubocze przez krótki okres czasu.

 

Podobnie jak z Krew Sasuke - bardzo krótki czas działania - w zasadzie tylko do użytku na bindy. No i po uwzględnieniu zmian, które trzeba by wprowadzić w Krwi Sasuke, trzeba przemyśleć oba te itemy.

 

 

 

Te itemy, która mają OK przy nazwie, są już dodane do serwera testowego i można je obadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, w takim razie cooldown sklepu na 3 sekundy przesuwamy.

 

Po przemyśleniu, faktycznie te itemy wydają się nie dość, że problematyczne ze strony technicznej, to dodatkowo byłyby one boostem dla wyjadaczy nie gracza nowego, a właśnie ten drugi efekt chcemy uzyskać. Dlatego itemy całkowicie wywalamy.

Dodatkowo wywalamy z S-VIP'a - toksyczna broń - zastąpimy to flashem w sekcji VIP, żeby nie było P2W na S-VIP'ie. Dodatkowo zrobimy to łatwiejszym sposobem niż ten opisany.

 

Czyli do wywalenia:

Cytat

Krew Sasuke

Nemezis Killua

Toksyczna broń

 

Jednak sklep zombie zostanie wtedy znowu bez ekscesów, dlatego wrzucamy zamiast tego 3 inne itemy, mam nadzieję, że realne do wykonania. Dodaj je do pierwszego posta w miejsce starych by było to bardziej przejrzyste i czytelne.
 

Cytat


NORMAL

 

- Niewidzialność - 300$ - Po zakupie zombie staje się przeźroczysty w stopniu 95% na 8 sekund. (musimy dostosować efekt przeźroczystości, chodzi by był LEDWO widoczny, tak by item był do zaskoczenia zagapionego CT).

 

 

 - Czynnik 0 - 350$ - Po zakupie, przyśpiesza zombie o 50% bazowej prędkości poruszania się na 6 sekund.

 

Cytat

VIP

 

 - Granat z odpadem radioaktywnym - 300$ - Granat flash (oślepiający) który oślepia tylko CT, czas, zasięg i warunki oślepienia takie same jak standardowy flash w cs go.

UWAGA: ZAKUP TEGO ITEMU W TEJ SAMEJ RUNDZIE WZRASTA KAŻDORAZOWO O 50$, czyli drugi raz w tej samej rundzie będzie kosztował 350, później 400 itp.

 

 

 

 

 

Jednocześnie jeżeli nie można zrobić CD na każdy item z osobna, to zmieniamy wartości dokupionego HP u zombie, robimy 3 poziomy w zależności od poziomu premium, czyli:
 

Cytat


Bez VIP - 2000 HP - 100$

VIP - 3000 HP - 170$

S-VIP - 4000 HP -240$

 

 

W takim wypadku nie będzie sensu kupowania kolejno różnych poziomów hp, tylko wybranie tej która jest najkorzystniejsza. Dlatego też podnosimy ceny HP im więcej go kupujemy, nie zmniejszamy jak było na początku. W takim wypadku S-VIP będzie mógł kupić relatywnie najwięcej hp ale jednocześnie będzie ono droższe niż gdyby kupował je VIP lub człowiek bez VIP'a. Da to większy balans i nie sprawi, że będzie to P2W.

  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.