Skocz do zawartości
aCtive. RIP SG

Moje drugie oblicze, czyli aCtive, jakiego nie znacie

Rekomendowane odpowiedzi

Siemno, jestem Adam i moim zainteresowaniem jest muzyka. Kocham ją tworzyć, pisać, mixowac czy masterować utwory. Pomyślałem że mogę podzielić się z wami rzeczami które tworze, mam nadzieje że komuś się spodobają:>

Chętnie poczytam wasze opinie na temat mojej twórczości. Więcej utworów:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kozak! :D Sam to wszystko zrobiłeś? Nie znam się ale czy nie przesadzasz troszkę z autotune? :o 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Totalnie nie moje klimaty, ale da się słuchać. 

W sensie też nie jestem jakimś specem (zajmuję się Hardstylem od 4 lat i w sumie też nie brzmi to jakoś mega profesjonalnie), w sumie to Timor zna się na tym bardziej, ale:

1. Wydaje mi się, że dobrze by było do wokalu dorzucić de-esser, aby nieco zmiękczyć te szeleszczące dźwięki (np. sz, cz, etc., ponieważ trochę szorstko to brzmi). 

2. Imo autotune został - przynajmniej w "Dość", bo przyznam się szczerze, że nie wsłuchiwałem się zbytnio w resztę utworów - mocno nadużyty. 

3. Momentami odnoszę wrażenie, że wokale nieco odstają z miksu. Nie jest to jakieś spójne. Spróbuj dodać przy masteringu nawet trochę glue compressora, aby nieco to skleił. Nie mówię, że to rozwiąże problem, ale wydaje mi się, że może nieco to poprawić.

4. Być może to wina moich słuchawek, które wysokie tony mają trochę upośledzone, dlatego co do tej rady mogę się mylić, ale wydaje mi się, że utwory (a przynajmniej wokal) są nieco za ciemne. Osobiście bym spróbował dać high-shelf w okolicy 12-15 kHz, być może to pomoże. Ale jak napisałem, używam teraz jakichś dokanałówek, które są dosyć specyficzne, więc mogę się tutaj bardzo mylić!