Skocz do zawartości
Kuzyn Lucian

[ZAAKCEPTOWANE] Podanie na ADMINA | Kuzyn Lucian

Głosowanie | TAK, NIE, NIE WIEM  

10 użytkowników zagłosowało

1. 1. Kuzyn Lucian na ADMINA ?

• TAK
      3
    • NIE
      5
    • NIE WIEM
      2

Rekomendowane odpowiedzi

1. Imię, Nick, Steam ID. Hubert | Kuzyn Lucian | STEAM_1:1:511702115

2. Wiek i coś o sobie. A więc mam na imię Hubert oraz mam 17 lat. Uczęszczam do Szkoły nr.1 im.KEN w Sczecinku.

Interesuje się bardzo informatyką, dlatego jestem na profilu TI (Technik Informatyk). Jak już kiedyś pisałem sprawia mi przyjemność zajmowanie się tego typu rzeczami. Kiedyś nawet próbowałem pisać pluginy i nawet mi wychodziły, ale to takie z poradnikiem z YouTube'a.

3. Jakim dysponujesz czasem? W związku z tym, że jest szkoła to naprawdę nie będę kłamał około od 2-3 godzin dziennie. Nie tylko że przesiaduję tyle przy komputerze tylko jestem wstanie tyle spoglądać na owy serwer.

4. Doświadczenie w administracji serwerem. Posiadam Admina na takim (jak już kiedyś pisałem) nie znanym serwerze ARENA 1vs1. Również miałem kiedyś Admina na serwerze Base Builder w CS 1.6.

5. Czy posiadasz mikrofon? Jak najbardziej uważam, że mikrofon to podstawa, a więc posiadam owe urządzenie.

6. Czy dasz radę utrzymywać aktywnego VIPa? Jestem codziennie w szkole w mieście, zatem kupić PSC, a później VIP'a to nie jest żaden problem.

7. Twoja ranga w CS:GO? Nie gram rankedów.

8. Ilość banów ze strony sourcebans?* Posiadam czyste sumienie, nie zasłużyłem sobie, (a może zasłużyłem, ale nie dostałem) na bana.

9. Link do banów ze strony sourcebans.* >>>>>LINK<<<<<

10. Ilość godzin przegranych w CS:GO. Na chwilę obecną kiedy piszę podanie mam przegranych 82h.

11. Znajomość Sourcemoda w/g skali - 6