Skocz do zawartości
Gruuby

[ZAAKCEPTOWANE] Podanie gruuby3

Gruuby3 na admina?  

31 użytkowników zagłosowało

1. 1. Gruuby3 na admina?

• Tak
      28
    • Nie
      3
    • Nie wiem
      0

Rekomendowane odpowiedzi

1. Imię, Nick, Steam ID.  Karol , gruuby3 , STEAM_0:1:176244801

2. Wiek i coś o sobie. Generalnie mam 20 lat, studiuję Informatykę (3 specjalności). Lubie grać w gry, programować no i w sumie to byłem już na tej serwerowni więc administracja mnie zna, a to najważniejsze :D

3. Jakim dysponujesz czasem? Do października całe dnie, od października po 5/6h dziennie.

4. Doświadczenie w administracji serwerem. Byłem tu administratorem, tworzyłem serwer dla sieci więc raczej spore

5. Czy posiadasz mikrofon? Tak

6. Czy dasz radę utrzymywać aktywnego VIPa? Tak

7. Twoja ranga w CS:GO. GE (aktualnie unranked bo nie grałem)

8. Ilość banów ze strony sourcebans.* 0

9. Link do banów ze strony sourcebans.* https://cs-placzabaw.pl/bans/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:1:176244801&advType=steamid

10. Ilość godzin przegranych w CS:GO.  2612

11. Znajomość Sourcemoda w/g skali - link 9/10 , teoretycznie mógłbym dać 10/10 ale muszę jeszcze troszkę podszkolić sourcepawna 😜

12. Dlaczego ty? Byłem tutaj administratorem, mam spore doświadczenie. Chciałbym by na serwerach znów pojawili się ludzie, większość osób które poznaje mnie na serwerach lubi mnie, więc... Myślę że jestem dobrym kandydatem 😜 Mam też trochę pomysłów na eventy. Po co więcej się rozpisywać jak mnie znacie ^^

13. Znajomość języka angielskiego. Dobry

14. Link do Twoich statystyk z serwera, na który piszesz podanie (kliknij interesujący cię serwer): https://cs-placzabaw.pl/panel/?serwer=bb&strona=rank&id=352489603

Edytowane przez Gruuby
  • Lubię to! 4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dodaj ankietę kumpel

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na tak, ma spore doświadczenie, aktywny, pomocny i przyda się ktoś do pomocy. kc gruby 

Udostępnij tę odpowiedź