Skocz do zawartości
Adi

6 edycja gangów - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Piszcie tutaj swoje propozycje na 6 edycję. 5 edycja nie była zbyt udana, więc potrzebne są drastyczne zmiany. Co zrobić, żeby jail znowu ożył? Część w Was pisze mi, że potrzeba więcej pluginów, bo serwer zbyt mało innowacyjny. Od innych z kolei doszły mnie słuchy, że trzeba powyłączać pluginy, bo serwery zbyt skomplikowany. Piszcie najlepiej z jakimś dłuższym wyjaśnieniem co myślicie, wypowiedzi jedno-zdaniowe raczej nie wniosą dużo do dyskusji. Może potrzebny powrót olda? Wyłączenie gangów? Zmiany w regulaminie? Skasowanie S-VIPa? Wyłączenie fajek? Zmiana w zwyczajowym sposobie rozgrywki? Zmiany w RPG? Zmiany w graczach?

 

 6 Edycja ruszy w grudniu, więc jest trochę czasu na przygotowania, liczę na Wasze opinie i pomysły, jak przywrócić JB do życia.

  • Lubię to! 6
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej było by gdyby jb gangi wrócił takim jakim był przed 2/3 lata temu bez svipów bezx2 fajek bez jakichs dziwnych i useless ulepszen w gangach, mniej rozbudowany shop, bez shopa dla ct, stare mapy itp. Taki stary jb jak było kiedys jak sie grało bez spin bez tryharda dla fanu a nie jak teraz to sie dzieje ;)

  • Lubię to! 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę brak graczy na serwerze nie jest spowodowany ani pluginami ani s-vipami ani fajkami tylko biegiem czasu, nie ma 90% ludzi którzy budowali community serwerka i dla których warto było wbijać aby pograć  i się pośmiać. Do tego w zasadzie cs go stracił w chuj zasięgi i duża różnica jest między graczami którzy przychodzą a odchodzą od gierki. W zasadzie super społeczności nie ma od kilku lat bo później zmieniło się to w super toksyczność ale mimo to serwer był grany a teraz? Teraz JB każdemu się przejadł, brakuje dawnego klimatu i jeszcze jak serwer żył na początku edycji to te pół mózgi z essy tryhardowały co odstraszało graczy. Powtórzę temat który był wałkowany czyli DOBRA reklama serwera, to by przywróciło życie i obróciło serwer o 150 stopni nowymi ludźmi, nowymi gangami i pomysłami a jeżeli chodzi jeszcze o pluginy to uważam, że RPG jest niepotrzebne tak samo jak shop dla CT. Propozycja Justa jest całkiem bez sensu, nie chcemy cofnąć serwera do średniowiecza tylko do czasu żywota ❤️
Pozdrawiam serdecznie bez hejtu proszę :( 

  • Lubię to! 1
  • Haha 2
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze, iz brak kompletnie osob na jailu jest przez spadek graczy w CS lub dlatego, ze te osoby juz nie graja. Sa tutaj osoby, ktore graly kiedys na jailu i tworzyly jego spolecznosc i sa tez nowe osoby, ktore chcialby na nim grac. Inne serwery JailBreak na ktorych 3 lata temu siedzialo po 20/30 graczy dziennie i na ten moment dalej maja te same osiagi. Zwlaszcza serwerownia PlacZabaw znana chyba najbardziej z jaila, nie potracilaby graczy tak po prostu. Stare osoby odchodza, przychodza nowe, tak to funkcjonuje. Niestety JB jest znane aktualnie z tego, iz graja tam w wiekszosci "Tryhardy", skladajace skargi, wyzywajace, wkurzajace sie i jak napisal kolega wyzej, to odstrasza nowych i innych graczy. Trzeba by mocno ograniczyc mozliwosc tryhardowania, nie psujac przy tym rywalizacji. I moze brak S-VIP'a oraz mniejsze priorytety dla VIP'a byly by dobrym pomyslem, ale tutaj szansa chyba jest 50/50. Na pewno musze przyznac, ze sa osoby, ktore chcialyby grac na Jailu. dowodem na to jest, iz w ostatnim czasie prawie codziennie wieczorami/w godzinach poludniowych, zbieramy mala grupke osob chetnych do gry na JB z surfklasy i gramy sobie na spokojnie na JailBreak'u, moze nie jest to duza suma osob, ale wystarczy na przyjemna i spokojna rozgrywke z zabawami, buntami itd.
Odnoszac sie do wiadomosci wyzej, reklama zawsze jest najlepszym pomyslem, ale dobra reklama kosztuje i to nie malo, a reklamowanie sie na jakis stronach, innych forach etc. nie przynosi skutkow.
Ja osobiscie, jestem za powrotem olda i mysle, ze duzo innych osob tez za tym jest. I moze powort do "korzeni" (rozgrywki sprzed kilku lat), to dobry pomysl. Nie jest powiedziane, ze nie mozna dodac czegos nowego :3

  • Lubię to! 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim subiektywnym zdaniem, spróbowaliśmy pójść w jedną strone tzn. duzo nowych bajerów, masa pluginów i komend, a co za tym idzie troche zmieniene rozgrywki.Dlatego teraz myśle, że można zaeksperymentowac robiąc drastyczny krok w tył. Tak jak wiekszosc mysle ze trzeba się cofnąc do korzeni, ale bez przesady. Zachowajmy rzeczy które dobrze się przyjeły i przy tym nie stwarzały żadnych bugów i nie wpływały znaczaco na gamesens jaila.

 Mysle ze trzeba usunąć:

- system RPG (niestety, choc zapowiadał sie kozacko)

 

- Svipa (skoro musimy przyciagnac nowych graczy, przynajmniej na poczatku dajmy im rowne szanse, starzy wyjadacze i tak beda mieli przewage poprzez swoje doswiadczenie. Pózniej mozna do niego wrócić)

 

- usunąc fajki x2- (gracze w pewnym momencie zaczeli wbijac tylko od 14 do 16 i po 22, bo po co meczyc sie w reszte dnia jak o 2:00 w nocy gdzie jest 6 graczy wygraja 5 lrów i zarobia tyle co w ciagu dnia grajac przez 3 godziny)

 

- usunąc ten plugin chyba Timora, który zabierał broń od pleców - (jest poprostu niepotrzebny i nieuzywany)

 

- usunąc przemyt choć tez zapowiadał sie fajnie - (powód pierwszy : gracze lecieli po skrzynke na złamanie karku bo dzieki punktom przemytu otwierali ją i dostawali 30k fajek. Po co więc grać rundy jak wystarczy chapnąc skrzynke i zarobic tyle co przez kilka godzin grania. drugi powód : tu juz moje zdanie, był troche niezrozumiały, psuł rozgrywke jak ktos nagle kupił w celi glocka, osobiscie troche tego nie ogarniałem. trzeci powód : gdy komus sie przemyt nie udał, to komunikat ze ta osoba jest buntownikiem albo był niezauważany, albo takiego goscia puszczało sie wolno. 

 

- usunąc nagordy ze starć gangów - (w tej edycji wystarczyło stworzyc skillowy gang, wygrac starcie i myk 1,5 miliona fajek, gdzie słabsze gangi zeby taka sume uzbierac meczyły sie 2 miesiace, po co wiec grac jak i tak nie mamy podjazdu do Ninjy lub eldo - tok myslenia graczy. Zostawmy tylko punkty jak bylo to wczesniej, to i tak był dosc duzy boost do ogolnego rankingu, lecz nie tak duzy zeby odebrac innym gangom szanse na dogonienie takich zywciezców

 

- usunąc !bet - (pomimo ciaglego ulepszania i usprawniania i tak nie działało to do konca poprawnie, cały czas gracze robili z tym jakies szwindle + z biegiem czasu nikt tej komendy nie uzywal)

 

- usunąc młot Thorka - (z cała sympatią dla Thorusia, ale to jest troche niepotrzebny bubel)

 

- usunąc poison bullets i poison knife ze skillów gangu - (bezużyteczna umiejętność) - reszte zostawić

 

- cos na pewno mi umknęło jak sobie przypomne to dodam

 

Co zostawić

- regulamin - (jest to jedna z najsilniejszych stron JB, wszystko jest klarowne jasne, ma on  chyba mniej luk prawnych niż nawet Konstytucja :D )

 

- Vip - (1. jest to pewne urozmaicenie, skin, medi shot, pewne przywileje, mysle ze duzo osob sie na niego zdecyduje. 2. Zawsze to jakas forma wsparcia serwera)

 

- Shop -( Shop dla CT przyjął sie bardzo dobrze był ciekawym urozmaiceniem, pomimo smierci mozna było miec dalej nadzieje na revive i czynny udział w grze. Potrzebny jest jednak jakiś ogranicznik liczby tych respów, zeby zachować balans w grze. Shop dla TT jest dobrze skonstruowany. Z racji usuniecia Svipów trzeba jednak pamietac zeby obnizyc lekko ceny z tych shopów bo uzywanie go bedzie nieopłacalne 

 

- podział na kolory podczas WG - (pozytywne urozmaicenie)

 

- wypadające skrzynki podczas gry - (Było to ciekawe urozmaicenie, te świateczne prezenty z charakterystycznym odgłosem mikołaja  były idealne. Nie leciało się na nie na pałe, ale cieszyły gdy moglo sie je podniesc po wygranej rundzie. Wazne jest jednak zeby nagrody nie były kosmiczne, aby dalej bardziej sie oplacalo wygrac zycznie niz zebrac prezencik)

 

- nagrody daily - (to jest taki podstep psychologiczny, zeby codziennie wejsc na ten serwer i pograć troche czasu. Przyciąga to graczy, alee... Osobiscie wydłuzyłbym czas który trzeba spedzic na serwerze zeby zatrzymac na nim gracza dluzej niz na 10 minut. Może godzina? 45 minut?. Unkniemy wtedy ponownie sytuacji gdy gracz wchodzi na 10 minut, bo nagroda z 25 daily jest bardziej opłacalna niz granie na serwerze. 

 

- !loteria - (zawsze to jakis czasoumilacz i forma adrenalinki. + Charizard który zaprasza na loterie co 10 sekund)

 

- forma mapy w postaci 6 rund i 7 w postaci zabawy - (Dla mnie było to ciekawe urozmaicenie, bo pomimo pechowej passy w normalnej rundzie zawsze miales jakas odskocznie w postaci zabawy, było to odciaże zarowno dla TT i CT

 

- plugin !gift - nie mam wyjasnienia

 

- jak coś sobie przypomne to równiez tu dodam

 

Tyle ode mnie, licze ze JB stanie znowu na nogi  :) 

Edytowane przez BabciaJuzia
  • Lubię to! 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna rzecz która mi przychodzi do głowy są to gracze. 

No cóż powiem tak każdy stary gracz był kiedyś nowym graczem, więc nie można nowych graczy skreślać odrazu, ale trzeba ich do siebie i do serwera przyciągnąć, tak wiec co idzie w parze ? Prostota serwera, pierwsze wrażenie oraz nie czepianie się o byle pierdoły. Admini którzy na wejściu widząc nowego gracza, zamiast dać okazję się mu wykazać to nie! Lepiej jebnąć jakieś debilne pytanie z regulamminu na które pewnie połowa serwera nie zna odpowiedzi, po czym wjebać mu bana na CT za nieznajomość regulaminu. Takie podejście może ma na celu spowodowanie że gracze będą zmuszeni znać regulamin, ale nikt go się nie nauczy w 1  czy 2 dni. Trzeba się go nauczyć w praktyce i taka nauka jest najlepsza, czyli, do czego zmierza, administracja oraz osoby chcące zostać adminem, powinny z nieco luźniejszym podejściem podchodzić do tego typu osób, nie jebać kogoś na wejściu tylko pozwolić mu się oswoić. 

Sytuacja:

- Wilczur jest wardenem i spotyka nowego gracza. Oczywiście jak to w jego stylu, hop musi się popisać że on Admin i prosi kolegę aby ten poprowadził. Na to kolega "nie no ja nie umiem, ja bede pilnować". Co by zrobił wilczur ? Jebnął bana. A co lepiej zrobić ? A niech se chłopak gra, najwyżej zajebie kogoś kto bedzie spierdalał, a nie za to że ktoś zmienia granaty na totalnym bezruchu. Niech się ludzie czują swobodnie, bo w końcu to tylko GRA ! Jak przeżyje do końca, bez zabicia kogoś bez powodu no to chłopak wykonał misje z sukcesem ! Po 2-4 rundach pewnie sam spróbuje i za kilka dni będą z niego ludzie ! Co również trzeba zrobić, nawet jeżeli ktoś nie zna regulaminu, nie potrafi opanować terrorystów, to niech i tak próbuje, bo na błędach sie coś tam nauczy no i któregoś dnia mu wyjdzie.

 

 

  • Lubię to! 4
  • Dziękuję 3
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.10.2019 o 13:35, Adi napisał:

Może potrzebny powrót olda?

Pewnie dużo osób się ze mną nie zgodzi ale uważam że to byłoby dobre posunięcie. Dlaczego? Na oldzie grało się bardziej dla funu, nie było takiej rywalizacji jak na gangach. Poza tym przez ułatwienia jakie dają gangi (np. większy dmg) nowi gracze mogą się zniechęcić jak np. zostanie 2 tt i warden da knify i gość z dobrego gangu zabije go po jednym uderzeniu. Skoro chcemy zachęcić graczy to czy nie lepiej żeby na serwerze uczyli się rozgrywki i wracali, a nie żeby ginęli na początku bo nie mają ułatwień i przez to się zniechęcali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego olda to się zgadzam. Był to serwer czysto 4fun i to było w nim świetne. Brak fajek, ulepszeń gangów, shopow i tego wszystkiego, po prostu czysta gra, żeby się dobrze bawić, a nie żeby wygrać rundę i naklepać jak najwięcej fajek. Moim zdaniem old się skończył przez to, że nie było komu pójść do CT. Może to głupio brzmi, ale naprawdę tak było. Zazwyczaj w ct grali starzy gracze, ale wiadomo każdy z czasem odszedł. Nie raz było tak, że na serwerze było 10 osób, ale nie miał kto prowadzić i po powiedzmy 30 minutach ludzie wychodzili, bo jednak średnio grać na serwerze na którym nie ma nic do roboty. Ale czy przy obecnej sytuacji jest sens przywracania olda, tego nie wiem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby jail wrócił jest potrzebny Tomasiak na stanowisku założyciela w gangu ezpz bez kitu 

  • Lubię to! 6
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizowałem wszystkie propozycje. Wiele opinii przedstawiało zupełnie odmienne poglądy, postarałem się więc wyciągnąć jakiś kompromis. Propozycja zmian na nowy sezon:

 

1. Znaczne obniżenie bonusów papierosowych.

VIP +20% (zamiast +100%)

Nick cs-placzabaw +20% (zamiast +300%)

Tag +10% (zamiast +200%)

Happy hours: +50% (zamiast +100%, dodatkowo być może delikatnie skróci się te godziny)

Z powodu znacznego obniżenia bonusów, trzeba będzie dokonać korekty cen. Pewnie będzie się to działo przez kilka pierwszych tygodni edycji.

 

2. Wykasowanie RPG.

 

3. Zabranie S-VIPowi Double Jumpa.

 

4. Wprowadzenie komend "do odwołania" i zmylania (powrót części zasad z olda).

 

5. Zmniejszenie siły skillów w gangu do symbolicznych. Np.:

reinkarnacja: 1% / lvl

hp regen: 1HP / level

bonus hp: 2HP / level

wampirysm: 3% / lvl

he: 10% / lvl

dmg: 2% / lvl

kosa: 2% / lvl

speed: 1,5% / lvl

odpornosc: 2% / lvl

grawitka: 2% / lvl

Ponadto zmniejszenie bonusów expowych powinno spowodować, że gangi nie będą rozwijać tak wysokich poziomów umiejętności.

 

6. Zwiększenie ceny slotów w gangu, żeby gangów mających więcej niż 5 slotów było kilka lub żadnego.

 

7. Bonus dzienny za 10 rund (wcześniej było 7).

 

8. Wykasowanie S-VIP

 

To na razie propozycja, którą można jeszcze zmodyfikować. Przekonajcie mnie, żeby zrobić coś inaczej, to pewnie tak zrobię :)

  • Lubię to! 3
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Zabranie Svipowi immunitetów, lub w jakiś sposób ich ograniczenie. W przypadku poczatkowych zabawach w szeregu, przy wybieraniu do zabijania, Svip sobie stoi i grzebie palcem w nosie, poniewaz przez swoje immu i tak nie moze byc wybrany. Jedynym sposbem na Svipa w poczatkowej fazie rundy była zabawa w pierwsza i ostatnią reakcje, ktora jest przeruchana na kazdy sposob.

 

2. Jesli nowa edycja ma byc dla nowych graczy i "noob friendly" w przypadku klarownosci zasad to wg mnie zmylanie i polcenia do odwołania utrudniaja sprawę. Ale to tylko moja subiektywna opinia

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Powodem wprowadzenia częściowego immunitetów dla VIP było to, że VIPy zawsze były eliminowane w pierwszej kolejności (byli to gracze bardziej doświadczeni, w dodatku niektórzy mieli ból dupy, że VIPa nie mają, więc VIPów wybierali). Potem podobna sytuacja była z S-VIPami - oni byli eliminowali jeszcze szybciej niż VIPy, dlatego mieli immunitet całkowity. Chociaż zgodzę się z Tobą, coś trzeba z tym zrobić. Sprawa do przemyślenia.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem za tym, żeby zabrać immunitet i VIP i S-VIP, żeby ta gra była trudna, typowo jailowa.. bo w tym momencie, to rzeczywiście wbijasz na serwer podłubać palcem w nosie, a CT i tak czy siak jak podskoczy, to wyciągasz "z dupy" AWP i ładujesz mu w głowę, a jak nie trafisz to lecisz z niewidzialnością xD

 

Zmniejszenie ceny S-VIP co najmniej o połowę, dodanie S-VIP jako usługi na osobne serwery i żeby było do wyboru - na wszystkie, na jeden jak jest z VIP'em, argumentuję to tym, że wiele razy pytany byłem o zakup S-VIP na np tylko surfa, ale taniej.

 

Usunięcie CT shop, oraz dostosowanie cen w TT shopie ze względu na zmianę zarobków - mógłbyś wylistować wszystkie itemy w /code ze shopa TT tutaj Adi? Moglibyśmy pogłowić nad cenami :P

 

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Immu jakies musi być Timor, bo tak jak to Adi napisal Vipy i Svipy beda caly czas wybierane chociazby z powodu ich koloru nie mowiac juz o ludzkiej zawisci i cebulactwie. Kuurła wiecej zarabia fajek to go trzeba wybrać do zabicia somsiada jednego bo fajki kradnie. Gdy roznica miedzy Svipem a Vipem w zarabianiu fajek nie bedzie tak duza, bedzie wiecej pomaranczek i wtedy samoistnie moc immunitetu Vipa spadnie. Pytanie co z Svipem, tu juz nie mam pomysłu... 

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też by spoko było gdyby wrócił stary system zdobywania fajek po stronie ct. Przez tą zmianę, to pod koniec nikt prawie nie chciał grać w ct, a wynikało to z tego, że się po prostu nie opłacało.

 

Wprowadziłbym także zmianę dotyczącą używania mikrofonu podczas gry w ct. Wielu graczy mimo iż nie posiadają mutacji (Shizer xD) spokojnie by mogła prowadzić. Może coś takiego, że jak typo ma naprawdę nieprzyjemny głos, który wręcz drażni uszy nie może prowadzić, a reszcie dać szansę?

 

Ct shop'a można i usunąć, ale zostawiłbym możliwość respienia. Oczywiście teraz przez to, że papierosy trudniej zdobyć trzeba zmienić ceny i tutaj także bym ograniczył możliwość respa.

 

 

Moim skromnym zdaniem to do wyjebania możliwość kupowania papierosów poprzez zakup kapsli. Znowu znajdzie się jakiś dzieciak, który nie ma co zrobić z hajsem starych i kupi 20mln fajek... Nie dość, że każdy się wkurwiał na takie zachowanie to i ludzie pouciekali :/

 

Przydałyby się także jakieś nowe zabawy by urozmaicić rozgrywkę, bo ciągle jedno i to samo :/

 

Kolejna propozycja to usunięcie nagród w postaci fajek za starcia gangów, pkt za wygraną to wystarczająca nagroda by odskoczyć reszcie w rankingu, a takie fajki to tym bardziej dobijają. 

 

 

 

 

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4. Wprowadzenie komend "do odwołania" i zmylania (powrót części zasad z olda). 
po co to tutaj? To jest jb gangi a nie old, po za tym to tylko utrudni nowym graczom start i fun z gierki przez co szybciej sie speszą do serwera i raczej nie pobędą na nim za długo a tego chyba nie chcemy...
moim zdaniem to jak i cały ten useless svip i useless kupowanie fajek jest do wyjebania ale wiem ze tego sie nie da zrobic ze wzgledu ze to musi jakos na siebie zarabiać więc tak jak japoniec napisał wyjebanie kupowaiania fajek za kapsle albo limit jakis na to kupowanie np 1mln miesięcznie? albo 500k miesięcznie taki max a co do svipa to no moim zdaniem bedzie teraz strasznie useless gdyż 99% osob która go kupowała kupowała go ze względu na dubble jump wiec teraz bez dubblejumpa nie bedzie to opłacalne przynajmniej za tą cene co jest teraz początkowa bez zniżek. A co do immu svip to zgodze sie z timorkiem bo to tak wyglądało prawie od zawsze i bedzie to tak dalej wyglądać jak czegoś z tym ine zrobicie... :/

  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przemyśleniu sprawy stwierdzam że znowu zgadzam się z @JusT i zrezygnowałbym z s-vipa przynajmniej na jakiś czas.

Oczywiście przy twojej propozycji @Adi nie daje on wiele i byłby do przełknięcia ale wg mnie usunięcie go mogłoby przyciągnąć chociaż kilku starych graczy. Mam kontakt z paroma osobami i główny powód odejścia od serwera tłumaczą właśnie tym s-vipem. Kto nie jest na bieżąco z forum wchodząc na chwile na serwer nadal będzie widział że s-vip istnieje i jeżeli się nie zagłębi w temat to nie zauważy zmiany. Chociażby ja proponując powrót jak to było z kilkoma osobami argumentując że nie ma s-vipa myślę że  kogoś zainteresuje. Za jakiś czas można do niego wrócić ( wiem że to wspomoże serwer ) dodając mu to co zaproponowałeś czyli praktycznie nic ( ale to właśnie dobrze ) aczkolwiek na ten moment bym go po prostu odpuścił aż serwer stanie na nogi. 

Co do immu @SUPER TIMOR pamiętam dlaczego to powstało i tutaj proponuje zostawić tak jak jest. Kiedyś były czasy jak takie szybkie paluszki oznaczały w 99% śmierć dla vipa bo jakby na to nie patrzeć w większości vipy to bardziej doświadczeni gracze więc lepiej pozbyć się jak najszybciej najlepszych żeby samemu wygrać życzenie. 

 

// @Adi a gdyby tak wprowadzić możliwość zmylania? Luźna propozycja. Można to jakoś bardzo ograniczyć ale fajnie gdyby coś nowego i tym samym starego zostało dodane z regulaminu skoro już robimy takie zmiany. Bywało śmiesznie jak przy takich kolorkach klikając w niebieski mówiłem coś w stylu ale ta trawa jest zielona i myk kilka osób na zielonym xd 

// @Adi faktycznie o zmylaniu też napisałeś sry

To już kwestia do przedyskutowania.. Co o tym myślicie? 

// @ViPCineQ Siemka! :D

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Thorek napisał:

Po przemyśleniu sprawy stwierdzam że znowu zgadzam się z @JusT i zrezygnowałbym z s-vipa przynajmniej na jakiś czas.

 

S-VIP został skasowany

 

Cytat

// @Adi a gdyby tak wprowadzić możliwość zmylania? Luźna propozycja. Można to jakoś bardzo ograniczyć ale fajnie gdyby coś nowego i tym samym starego zostało dodane z regulaminu skoro już robimy takie zmiany. Bywało śmiesznie jak przy takich kolorkach klikając w niebieski mówiłem coś w stylu ale ta trawa jest zielona i myk kilka osób na zielonym xd 

 

@Thorek, przeczytaj mojego poprzedniego posta ....

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.