Skocz do zawartości
cs-placzabaw.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, 

Wypisujcie tu w 1 poście każdy zlecenie, ja wam będę robił (w miarę możliwości), i co jakiś czas aktualizował galerię. 

Zastrzegam sobie prawo do :

  • "olania" zlecenia ze względu na lipny temat;
  • prośby o zmianę tematu

Nie jestem profesjonalnym grafikiem, więc nie obiecuję, że grafiki pojawią się 5 minut po złożeniu zlecenia. Wręcz odwrotnie, trzeba trochę poczekać.. bo nie zawsze mam czas, i chęci w danym momencie.

Pozdrawiam!

 

 

wzór :


Rodzaj : 

Rozmiary :

Napis :

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył :

To, o czym zapomniałem we wzorze :

Edytowane przez SUPER TIMOR

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
prodigy   

Rodzaj [sygnatura/avatar/logo]: Hmm niech bedzie logo

Rozmiar w pikselach: Nie określone, ale żeby nie było wielkie jak brzuch kota happiego (Jazgota)/

Kolorystyka: Od koloru do wyboru!

Temat pracy: Potrzebuje grafiki do CSGO, H1Z1 KotK, Minecraft, S.K.I.L.L Special Force 2

Napis: ProDigy.

Grafika, którą chciał byś, aby była użyta: Aaa niech artysta sam zdecyduje, taki dobry będę!

Inne:---

Wybierz sobie ktores ;*

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj: awatar na steama

Rozmiary: w sumie obojętne, ważne, żeby kwadrat był ;p

Napis: smoczyrycerz (ewentualnie smoczy rycerz) xD

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył: http://cdn1.stopklatka.pl/dat/movie/0000000066/0000066866/0730_0605_F3611.jpg

http://screenshot.sh/m8U59RM6j0YpX

Może być coś innego, ale mniej więcej o takim stylu xD

To, o czym zapomniałem we wzorze: ---

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rodzaj : Awatar na Forum

Rozmiary : No takie jak na forum XD Byle by łeb było widać

Napis : matiszef

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył : http://i.imgur.com/ZlPpDck.jpg

To, o czym zapomniałem we wzorze : Perfekto może być ;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj : Avatar na steam
Rozmiary : Takie jak ma steam xd
Napis : Bellator(lub jak sie zmiesci BellatorDeMorte)
Grafika, którą chciałbyś, żebym użył : Dowolna, najlepiej aby był to Geralt lub Ciri z Wiedźmina 3
To, o czym zapomniałem we wzorze : ----

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj : Avatar na steam
Rozmiary : Takie jak ma steam 
Napis : Mushroom^^
Grafika, którą chciałbyś, żebym użył : Obojętnie tylko coś fajnego
To, o czym zapomniałem we wzorze : .....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj : sygnatura

Rozmiary :takie jak na sygnature na forum)

Napis :Mr Rooster

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył :Dowolna z CSGo(jakiś CT i jakieś kuraki z tej gry,CT może celować do kur)


To, o czym zapomniałem we wzorze :Tematyka CSGo 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MichaX   

Rodzaj [sygnatura/avatar/logo]:logo na steam

Rozmiar w pikselach:Takie jak na steam

Kolorystyka:Głownie Niebieski,Szary,Czarny

 

Napis:MichaX

Grafika, którą chciał byś, aby była użyta:

Inne:Nie wiem wybierz coś fajnego !!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Stypek   
Rodzaj : sygnatura

Rozmiary : Takie jak ma sygnatura na forum

Napis : Stypek

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył : Anime takie jak "Tokyo Ghoul" , "Beelzebub" czy "Bleach" 

To, o czym zapomniałem we wzorze : Możesz wybrać se jedno z tych anime chociaż razem też byłyby spk, powodzenia :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Michsul   

Rodzaj : Avatar na steam

Rozmiary : Takie jak ma steam

Napis: Michsul

Grafika: Jaką kolwiek z elementami białego i czerwonego

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Cały czas się ładuję. :D

Może dzisiaj coś zrobię, zobaczymy jak z energią będzie.

Znając mnie wszystkie na raz pierdzielnę, ale nie obiecuję.

PISAŁEM ŻE TO JEST CZASOCHŁONNE :v 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dobra! 

Zabieram się dziś na szybciocha do roboty. 

Avatarów na steam nie robię, bo po prostu awruk nie potrafię. Mało miejsca, mało pola do popisu. XD

Zabieram się za resztę - @prodigy Twoje to w ogóle olewam bo przedawnione, robię dla @Stypek i @Mr Rooster.

Reszta może sobie wybrać jedno z jednego : sygnatura

Po wysłaniu zgłoszenia proszę czekać do 2 tyg na decyzję na pozwolenie rozpoczęcia budowy, i dodatkowe 2 tyg na efekt finalny. 

Pozdrawiam, sekretarka Timora.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jak avatarów nie mozna :P

Rodzaj : Sygnatura

Rozmiary :  Takie jak sygnatura na forum

Napis : BellatorDeMorte

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył : Geralt z wiedźmina 3

To, o czym zapomniałem we wzorze : ----

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AdamQQu   
29 minut temu, MichaX napisał:

Czekam 1miech i lipa

XD

No to nieźle Timor. Dobra galeria bez prac :kappa:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MichaX   

Według mnie do zamknięcia.Tak to jest jak na 1dzień dostajesz natchnienie artysty. xD:kappa:

 

//Edit zapomniałem kappy :kappa:

Edytowane przez MichaX

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

×