Skocz do zawartości

Czy powinienem zostać Administratorem CTF'a?  

35 użytkowników zagłosowało

1. 1. Czy powinienem zostać Administratorem CTF'a?

Rekomendowane odpowiedzi

1. Bartosz, SUPER TIMORSTEAM_1:0:42400529

2. 21 lat; Jestem od niedawna certyfikowanym spawaczem, dodatkowo wspólnie z moim Tatą prowadzę firmę zajmującą się produkcją zniczy jak i ogrodnictwem. Z wykształcenia jestem mechatronikiem i w tym kierunku również kształcę się na studiach zaocznych. Z zamiłowania jestem humanistą, a świadczy o tym moja miłość do języków i zabawy słowem.

3. Czas, który mam do rozdysponowania jest ostatnio ograniczony, jednakże mimo wszystko spędzam kilka godzin dziennie przed komputerem. Wynika to z zajęć, które mam do wykonania, oraz ze zwykłej chęci rozerwania się w domowej niszy :) .

4. Moje doświadczenie w administracji serwerem poprawiło się znacznie, ponieważ od 8 lutego zaufaliście mi, i daliście szansę rozwoju w tym kierunku na serwerze JB z Gangami.

5. Posiadam mikrofon, również pojemnościowy (studyjny).

6. Jestem w stanie przedłużać VIP'a co miesiąc, jak zresztą robię. Sumiennie opłacam S-VIP'a co miesiąc.

7. Moja ranga w CS:GO waha się między MG2 a DMG. Teraz rzadziej gram na trybie turniejowym, ze względu na to, że musiałbym przeznaczać mniej czasu na Plac-Zabaw.

8. 1 ban, oraz łącznie 19 banów na komunikację.

9. https://cs-placzabaw.pl/bans/index.php?p=banlist&searchText=STEAM_1%3A0%3A42400529&Submit=Search

10. W CS:GO aktualnie mam przegranych 1960 godzin.

11. Znajomość sourcemoda wg skali - 6.