Skocz do zawartości
Mr Rooster

Początki edytowania

Rekomendowane odpowiedzi

Postaram się tworzyć w miare moich umiejętności

Wzór

Rodzaj : 

Rozmiary :

Napis :

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył :

To, o czym zapomniałem we wzorze :

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Rodzaj: Miniaturka

Rozmiary: Zwykłe

Grafika, którą chciałbyś, żebym użył : licze na kreatywność

To, o czym zapomniałem we wzorze: chciałbym aby pojawił się superman gdzieś oraz napis "Serwery Społecznościowe"

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie jestem jakimś specem od grafiki, ale proszę Cie jak bierzesz już jakiś render to spójrz jak on wygląda. Przecież ta peleryna jest ucięta z obu stron

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
6 minut temu, Killua napisał:

Nie jestem jakimś specem od grafiki, ale proszę Cie jak bierzesz już jakiś render to spójrz jak on wygląda. Przecież ta peleryna jest ucięta z obu stron

Nie znasz się to wiatr :kappa: a tak na poważnie postaram się jakoś dużo bardziej zwracać na to uwagę. Dopiero zaczynam  edytowanie więc każda rada ma bardzo dużą wartość , dzięki :) 

Edytowane przez Mr Rooster

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Rooster początki grafiki to powinieneś w podstawówce mieć a nie teraz mordo. Ale jak się mówi lepiej późno niż wcale :D.