Skocz do zawartości
SUPER TIMOR

Regulamin serwera SURF + KLASY

Rekomendowane odpowiedzi

Przydatne komendy

 

!klasa || !k - Wyświetla menu klas.

!reset - Resetuje statystyki. Nowa wartość obowiązuje od następnej rundy.

!item || !i || !perk || !p - Wyświetla opis przedmiotu, w którego jesteśmy posiadaniu.

!drop || !d - wyrzucenie przedmiotu.

!zgoda - wyświetla menu, w którym można włączyć customowe modele broni niektórych klas.

!opisy - wyświetla menu, w którym można sprawdzić opis i działanie każdego atrybutu/klasy.

 


 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z przestrzegania go!

 

1. Admin ma zawsze rację.

2. Wyzywanie/ubliżanie karane jest banem.

3. Należy zachowywać kulturę osobistą. 

4. Zakaz spamowania/floodowania na czacie, a także nadużywania komunikacji głosowej.

5. Zakaz podszywania się pod administrację.

6. Zakaz puszczania dźwięków/muzyki bez zgody Administracji.

7. Zakaz reklamowania konkurencji.

8. Zakaz udostępniania danych osobowych kogokolwiek, bez jego zezwolenia.

9. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy do gry.

10. Zakaz korzystania z błędów występujących na serwerze jak i na mapie.

11. Przez używanie na czacie wyrazów obraźliwych/wulgarnych możesz zostać automatycznie zbanowany przez konsolę.

12. Cenzurowane wyrazy traktowane są jako ubliżanie.

13. Prośby o zniesienie kary, skargi i odwołania piszemy tylko na forum w odpowiednim dziale. Nie wysyłamy żadnych prywatnych wiadomości związanych tymi sprawami adminom na Steam lub innych mediach.

 


 

Zasady trybu

 

1. Nie wolno uzyskiwać doświadczenia (punktów exp) poprzez wykorzystywanie bugów serwera; nabijać punktów poprzez nieprzeprowadzanie poprawnej rozgrywki na serwerze (tj. tzw. farmienie expa).

2. Nie wolno kampić. Zwłaszcza w mario roomach / buyzone'ach.

  • Kampienie rozumiemy jako przebywanie w jednym miejscu i oczekiwanie na przeciwników aż się "pojawią" by ich z miejsca zabić / strzelanie z respa po starcie rundy.
  • Kampieniem nie jest np stanie na wieży i strzelanie do ludzi, znajdujących się w jailu. Po to jest właśnie jail, żeby strzelać do ludzi, którzy się w nim znajdują.
  • Klasa "Artemis" nie ma immunitetu na kampienie.

3. Nie przeciągamy rund w nieskończoność. Pamiętajmy - pozostali gracze czekają na kolejną rundę.

3.1. Zakaz sojuszy między drużynami.

4. Zakaz stawiania min i tym podobnych w pobliżu miejsc respawnu (tj. np. miejsc, w których gracz może pojawić się po przejściu przez teleporter).

5. Zakaz bugowania klas.

6. Zakaz podpowiadania żywym graczom, jeśli się zginęło.

7. Zakaz wchodzenia na resp przeciwników, aż do końca trwania początkowej ochrony (pierwsze 8 sekund rundy). Przeczekiwanie tego czasu, by zabić przeciwników, którzy zostali na spawnie jest traktowane jako kampienie.

8. Zakaz rzucania granatów podpalających na teren teleportera/miejsce spawnu.

 


 

Tabela kar

 

  • Wyzywanie/ubliżanie - upomnieniegag / mute : 30min-7d w zależności od chamstwa.
  • Obrażanie administracji/sieci - ban do 6 miesięcy.
  • Bugowanie/nabijanie expa itd - ban 12 miesięcy.
  • Nadużywanie mikrofonu/puszczanie bindów - silence 30min-3dni  / notorycznie : ban do 2 dni.
  • Kampienie - w zależności od złośliwości admina : od podpalenia, przez slaya do bana 30min - 2h!
  • Niesłuchanie poleceń administratora - ban 1 dzień.
  • Inne małe przewinienia jak np. przedłużanie rundy - slay / kick.
  • Dawanie info (pkt 6 reg) - ban 30min-4h

 

Zachowuj się!

Jeżeli admin Cię upomniał to mu podziękuj, bo równie dobrze mogłeś zostać zbanowany!

W szczególnych przypadkach prawo może działać wstecz!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3.1. Zakaz sojuszy między drużynami

  • Lubię to! 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4. Zakaz stawiania min/gaśnicy Sławka w pobliżu miejsc respawnu (tj. np. miejsc, w których gracz może pojawić się po przejściu przez teleporter).

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8. Nie wolno przeskakiwać respa, aż do końca trwania początkowej ochrony (pierwsze 8 sekund rundy).

  • Lubię to! 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8. Nie wolno przeskakiwać respa, aż do końca trwania początkowej ochrony (pierwsze 8 sekund rundy). Przeczekiwanie tego czasu, by zabić przeciwników, którzy zostali  na spawnie jest traktowane jako kampienie.

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9. Zakaz rzucania granatów podpalających na teren teleportera/miejsce spawnu.

  • Dziękuję 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunięto podpunkt 6 - Zakaz strzelania (a tym bardziej zabijania) na pierwszej rampie.

Zmieniono treść podpunktu 7. Nie można znaleźć się na respie przeciwników w mniej niż 8 sekund (tyle, ile wynosi początkowa ochronka). Ludzie mieli problemy ze zrozumieniem "przeskakiwać" i używali teleportów.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.