Skocz do zawartości
APAP

#Zaskoczenie EzPz faworyzuje bo FAJECZKI [Zobacz Zdjęcia]

Czy trolds to byłby dobry admin ?  

46 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy trolds to byłby dobry admin ?

    • Nie
    • Pewnie że nie
    • z/w idę odcedzić ziemniaczki


Rekomendowane odpowiedzi

Haaaaaaaaaaaa Maciek Maćku Maciek Maćku, łazienka jest zamkniętaaa.

 

Ogólnie no to tak paradoksalnie to tak średnio bym powiedział, tak średnio. :D

 

Nie no git montaż mordo, ogólistycznie sprawa przedstawia się tak. PODANIE ZOSTAŁO ODRZUCONE. B| 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka tam faworka, przecież on po prostu nie zauważył tego oczojebnego białego stroju s-vipa na tym w miarę ciemnym tle... Każdemu może się zdarzyć :kappa:

  • Lubię to! 1
  • Dziękuję 1
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

~"Oszukiwałeś"

~"A nie powiedziałeś, że był zakaz"

~"No właśnie!"

Sigalla na ADMINA JB!

 

 

 

Edytowane przez swoozhie
  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź wszystkie wstawki na jakiś określony dźwięk a nie, że jedno cicho a drugie rozjebuje mi uszy (technicznie ucho ale jebac)

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pamięć na końcu filmu

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎03‎.‎12‎.‎2017 o 13:34, swoozhie napisał:

~"Oszukiwałeś"

~"A nie powiedziałeś, że był zakaz"

~"No właśnie!"

Sigalla na ADMINA JB!

 

 

 

Nie rozumiem? xDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Sigalla Here napisał:

Nie rozumiem? xDD

Da się zauważyć 

  • Dziękuję 1
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry montaz!

 

Dalej nie wiem co sie stalo z oskarzonym!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przykro mi to mówić ale widać tu faworyzację booszze.

ładny montaż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzień jak codzień z troll3ds 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak odkopywać rzeczy które działy się ponad pół roku temu gdzie one teraz nie występują  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Trollds3 napisał:

Nie ma to jak odkopywać rzeczy które działy się ponad pół roku temu gdzie one TERAZ nie występują  ;)

SUGERUJE PAN, ŻE WYSTĘPOWAŁY??!!?!?!?!?!?

CZYLI JEDNAK SIĘ PAN PRZYZNAJE?!?!!?!!?!?

b00ce4817cc82bf6e11d06d096fe016d,780,0,0

 

Polecam film pewnego profesora zatytułowany "Jak mówić, aby nas słuchano" tam mówi, np. o sugerowanieu pewnych rzeczy, takimi podkreśleniami heh

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.