Skocz do zawartości

Nazwa waluty na coda :  

18 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Nazwa waluty na coda :



Rekomendowane odpowiedzi

Czeeść ;) 

Kiedyś był taki temat o wewnętrznej, własnej walucie na serwerze.

Do stworzenia sklepu z taką walutą i wbudowania takiego systemu potrzebne mi są : nazwa waluty + czas

Czas załatwię, rzucajcie nazwy walut.

Możecie zaproponować również nazwę waluty dla serwera SuperHero i surf+klasy

Pamiętajcie, żeby nazwa waluty była tematyczna i ciekawa. Pozdro :) 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteśmy placem zabaw, to niech walutą będą cukierki :P. To pierwsze co mi przyszło do głowy.

ja zrozumiałem, że coś związanego z pz @SUPER TIMOR nie odbieraj mi prawa głosu dyktatorku

Edytowane przez Mirai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to świetny pomysł.

Na serwerze, który jest modyfikacją do CS'a pod nazwą Call of Duty dodamy walutę : cukierki.

Od teraz @Mirai ma zakaz pisania w tym poście, ktoś jakieś sugestie? XD

@Mirai nie zabieram Ci prawa głosu. Po prostu informuję, że Twój głos nic nie zmieni xD

  • Dziękuję 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na surf+klasy mogą być: rampy (przy jednym jest to jeden ramp XD)

Ns SH :  dynary mocy, korony , kuny bohaterskie

Co do Cod to trochę nie ogarniam tego trybu i się jakoś specjalnie nie wypowiem :P

Edytowane przez GeNyS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CODziaki czy coś takiego :? 

Ewentualnie łuski (po nabojach )

 

Edytowane przez ASzaz ^.^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super Timorki lub skrócona nazwa - Timorki :>

Piniążki (taka mocno polska nazwa)

Bombki (to nazwa na święta)

Naboje (chociaż to się dziwnie odmienia :V)

Magazynki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez serwerowej waluta łatwiej jest się odnaleźć nowym graczom :)

Ale to już nie zależy ode mnie więc chyba łuski wygrały co nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2017 o 11:57, Mirai napisał:

Skoro jesteśmy placem zabaw, to niech walutą będą cukierki :P. To pierwsze co mi przyszło do głowy.

ja zrozumiałem, że coś związanego z pz @SUPER TIMOR nie odbieraj mi prawa głosu dyktatorku

To już bardziej huśtawki :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież taka waluta to fajne udogodnienie. To nie jest zamienienie $$ na coś, tylko stałe konto gracza, coś jak creditsy że store, tylko że inne rzeczy bd można kupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak inne rzeczy można za te credity kupić to można nazwać je łuski i gitara 

Edytowane przez Mr Rooster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Mr Rooster napisał:

to można nazwać je łuski i gitara 

Beznadziejna ta nazwa "łuski i gitara", za długa i kompletnie nie pasuje :v "łuski" zdecydowanie lepsza :>

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.